Fleet number:6301II
Type: Škoda 14 TrM
Builder: JPR lighting, Ostrov nad Ohří (skelet); Dopravný podnik Bratislava (kompletizácia)
Serial number: 11631
Manufactured: 2008–2009
In service: May 2009
Out of service: September 2015
Withdrawn: 1.11.2016
Sale: Mezinárodní inovativní kancelář, Praha (10/2016)
Depot: Trnávka
Information system: BUSE BS 100
BUSE BS 200
BUSE BS 120
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BUSE BS 212 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px)
Other data: Oficiálne išlo o modernizáciu pôvodného trolejbusu #6301, tzn. oficiálne nešlo o nové vozidlo. Z tohto dôvodu je jeho výrobné číslo totožné s výrobným číslom #6301 (výrobné číslo novej skrine je 0036)
Last records of service:
30 Sep 2015 207/8
209/8
29 Sep 2015 205/5
28 Sep 2015 209/2
27 Sep 2015 64/2
25 Sep 2015 207/3
24 Sep 2015 209/6
23 Sep 2015 207/4
22 Sep 2015 209/4
21 Sep 2015 205/1
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

upravovač fotiek

Reply on: Andrej #4:
"Papierovo" je aj toto T2:

https://imhd.sk/ba/galeria-media/332096/

Aj keď s pôvodnými T2 nemá absolútne nič.

V Bratislave máme bohatú históriu na takéto "papierové fabulovanie". Viď štvorokeňáky 11 až 15. Papierovo prestavby vozňov Cmg a C, hoci s nimi nemali absolútne nič spoločné.

Takisto replika 104 nemá s pôvodnými päťokennými GANZami spoločné nič. A že je to na nej vidieť, ale to musíš byť znalec. 99,99% ľudí nie že o tom ani nevie, ale si to ani nevšimne. A medzi šotoušami je tiež mizivé % znalcov, ktorí vedia ukázať na viaceré detaily vrátane rôznych konštrukčných riešení, totálne odlišných od päťokenných GANZov v stave 2. polovice 20. rokov 20. storočia. Tým nechcem hovoriť, že replika 104 nemá hodnotu. Má. Ale je to presne to - replika, vzhľadovo mimoriadne podobná originálom. A mohli by sme mať podobne kvalitnú repliku štvorokenného GANZu, na rozdiel od 104 by mohol byť v stave z roku 1912, z čias monarchie. To je vec, ktorú som navrhoval už pred nejakými ôsmimi rokmi a viem aj ako ju dosiahnuť. Lenže nie je záujem.
Bordel by bol práve keby sa tie nové skrine neoznačovali ako nové vozidlá. Zober si príklad 7131, ktorá jazdí na papieroch 8133 ktorá tiež existuje dodnes - ako by si udržiaval evidenciu pre dve odlišné vozidlá ktoré jazdili papierovo pod tým istým číslom? Detto T3 z 1975, ktoré boli papierovo len T2 po generálnej oprave...
Reply on: 14TrM6226 #2:
Kazdy je obcas snilek - samozrejme pisal som to skor len ako priklad a nie ako realny fakt ci poziadavku.

Co sa tyka MMiek ktore ani neboli pre tu zaujimavost schvalene ako podtyp a boli vzdy len ako 13/7M - tak tie boli zaujimave minimalne tym, ze mali piestovy kompresor z 15 Tr umiestneny vzadu kde bolo vidno aj mriezku na chladenie. IGBT mali uz z vyroby a podobne boli vybavene aj klimou pre vodica.

Kazdopadne, v tomto pripade nechapem ze ohladom tych znaceni vznikol taky bordel a uprimne nechapal som tomu uz v zaciatkoch, kedy som ten katalog objavil.

Reply on: N/A #1:
To číslo 3 kusy 14 Tr je naozaj v Bratislave už moc snílkovské.

Čo sa však týka tej poslednej vyrobenej. No ako sa to vezme. Karoséria je to určite posledná.

Vec sa má tak, že všetky "14 TrM" v Bratislave nie su 14 TrM papierovo. Vždy sa jednalo len o generálnu opravu 14 Tr s výmenou karosérie. Zachovávali sa predné nápravy, riadenia, dvere, nárazníky, predné masky...

Taká 6222... Papierovo jazdila práve kvôli tomu to faktu ako 14 Tr 01 až do konca. 14 TrM je len fantasmagória kvôli čelu a vymenenej motorizácii po vozore 15 Tr 13/7MM pre ČB (56&57).

Chcem tým však povedať, že označenie "evidenčné čislo/II" nie je relevantné a všetko sa to malo dať do karty pôvodného vozidla.
Malokto vie, ze islo o poslednu vyrobenu Skodu 14 Tr vo vseobecnosti na svete ( 2009 ) - je sice absolutne nerealne mat az 3 14 Tr pokope ako HV, avsak Bratislava ma neskutocne stastie na vozy, ktore nejakym sposobom vynikali alebo vynikaju - viz. Karosa C744 z overovacej serie, alebo prototyp Tambusu, ktore tu uz nie su.

Bratislava mohla mat kopu velmi vzacnych vozidiel, ktore by mozno predbehli aj Prahu alebo minimalne by sa s nou velmi vhodne doplnala.

Samozrejme za predpokladu, ze by mala na to vhodne priestory, dostatocne zazemie ( personal + financie s materialom ).