Fleet number:7923
Type: T6A5/I
Builder: ČKD Tatra, a. s., Praha
Serial number: 179123
Manufactured: 1991
In service: 1.4.1992
Depot: Krasňany
Couples: 7923+7924
Home line: 5, 11
Ads: Puma

Ardo (9/2001 - 2/2006)

Sandoz (1.3.2006 - 10.4.2006, po nehode dostala túto reklamu súprava #7913+7914)

Viasat Network (12/2009 - 1/2010, veľkoplošná reklamná nálepka na ľavej bočnici)
Accidents: Nehoda s električkou K2 #7054 v Dúbravke (1997) - súprava narazila v hmle zozadu do električky #7054.

13.6.2002 sa na linke 5/1 okolo 10:10 h. v smere do Rače zrazil s nákladnou cisternou na Račianskej ul. pri daňovom úrade. Vozidlo a najmä zariadenie vodiča bolo značne poškodené.

4.3.2004 o 9.50 h. na obratisku Pri kríži zozadu narazila do súpravy #7941+7942, ktorá stála pred ňou.

10.4.2006 o 18.25 - nehoda so súpravami #7722+7721 a #7829+7830 pri tuneli. Súprava #7923+7924 zozadu narazila do súpravy #7722+7721 stojacej v zastávke Chatam Sófer, ktorá následne narazila do pred ňou stojacej súpravy #7829+7830.
Overhauls and changes: Polpantograf Lekov (1997/1998)

Narovnanie rámu v Pars Šumperk po nehode (8/2006)

Celková oprava (12/2009 - 4/2010)

Výmena statického meniča ČKD 2-UKSBR-DB za menič Cegelec SMTK 6,3 Q (2020)

Prelakovanie do celočerveného náteru v rámci VP (leto 2023)
Information system: BROSE, čelný prevíjací (do 2000-2001)
Strešné prevíjacie kocky (do 2000-2001)
BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 1999)
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px) (od 2000-2001)
BUSE BS 200
Last records of service:
24 Apr 2024 7/9
22 Apr 2024 7/5
15 Apr 2024 7/9
12 Apr 2024 7/9
12 Mar 2024 7/16
28 Feb 2024 4/4
27 Feb 2024 7/7
26 Feb 2024 4/20
22 Feb 2024 4/30
21 Feb 2024 7/10
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Veľmi pekne spravená VP, vozidlo ide veľmi ticho 🙂
Reply on: N/A #2:
Nechali.
Reply on: TeBeCe #1:
Som zvedavý, či nechali pôvodnú poslednú korunkovú podlahu.
Red