| Fleet numbers: |
| ||||||||||||||||||
| Type: | BMEŽ "Štvorokeňák" | ||||||||||||||||||
| Builder: | Bratislavská mestská elektrická železnica | ||||||||||||||||||
| Manufactured: | 1935 | ||||||||||||||||||
| In service: | January 1936 | ||||||||||||||||||
| Withdrawn: | 1976 | ||||||||||||||||||
| Depot: | Jurajov dvor
Pribinova | ||||||||||||||||||
| Couples: | súprava s vlečnými vozňami | ||||||||||||||||||
| Overhauls and changes: | V roku 1945 mal nehodu, o rok neskôr dostal novú vozňovú skriňu
Na konci 1960-tych rokov bol preradený medzi pracovné vozne a dostal ďalšie bočné dvere | ||||||||||||||||||
| Additional information: | work vehicle | ||||||||||||||||||
| Other data: | Formálne išlo o prestavbu električky spoločnosti BKH (pravdepodobne CMg 1610), v skutočnosti išlo o novostavbu.
Vozidlo bývalo v druhej polovici 50-tych rokov často odstavené kvôli horiacemu regulaču a bolo preto medzi vodičmi neobľúbené. | ||||||||||||||||||
| Last records of service: |
|