Fleet number:6021
Type: Škoda 30 Tr SOR
Builder: SOR Libchavy, spol. s r. o. (mechanická časť); Škoda Electric, s. r. o., Plzeň (elektrická výzbroj)
Serial number: 14046/084
VIN: TM9CTAJ6VFBSE3046
Manufactured: 2015
In service: 16.9.2015
Acquisition price: 403 578 €
Depot: Trnávka
Information system: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Last records of service:
31 Oct 2024 60/3
30 Oct 2024 60/3
29 Oct 2024 60/3
28 Oct 2024 60/5
27 Oct 2024 60/2
26 Oct 2024 49/4
25 Oct 2024 60/1
24 Oct 2024 49/6
23 Oct 2024 49/6
21 Oct 2024 49/1
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
trolejbus6207

trolejbus6207

Od 12.9. do 23.10.2019 odstavený pravdepodobne kvôli ojazdeným brzdovým kotúčom
Reply on: trolejbus6207 #1:
To skutočne nemáme náhradné brzdové kotúče?
Reply on: trolejbus6207 #1:
Kotúče asi nie, vozidlo sa zúčastnilo DOD (21.9.) a aj sprievodu vozidiel.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: N/A #2:
Bohužiaľ nemáme, najskôr ich niekto zabudol objednať a potom ich SOR dodával nekonečne dlho, niektoré kĺby stáli kvôli tomu aj dva - tri mesiace, aj 6864 stojí primárne kvôli tomu (odmysliac si to, že sa priebežne kanibalizuje)
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: mirec240 #3:
Netvrdím, že je to 100% príčina odstavenia, ale v tejto dobe je to najčastejšia príčina odstavenia, mohol byť "na hrane", pri DOD by to nevadilo a jedno kolo ešte zvládol, skúsim to ešte preveriť
Reply on: trolejbus6207 #4:
Kotúče, minimálne čo sa týka A-busov sú držané na sklade stále. Počas obdobia, kedy malo problém s kotúčmi podstatne veľké množstvo T-busov, sa to riešilo ich nafasovaním z A-busového skladu.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Samčo #6:
Nechcem Ti oponovať, ale mám informácie z dosť dôveryhodných kruhov, že sa čakalo na dodávky kotúčov od SORu...
Reply on: trolejbus6207 #7:
Áno, tam bola dlhšia dodacia lehota. Len to čo som spomenul bolo akokeby aspoň "dočasné riešenie", ktoré sa spotrebovalo do cca. 10 vozov. Aj to málo pomohlo do vtedy vážnejšej situácie.
Reply on: trolejbus6207 #7:
Kotúče sú len vrcholom ľadovca katastrofálnej údržby. Dnes som išiel v 6835 a tam snáď všetky tlmiče udierajú do podlahy 😠 S prihliadnutím na kanibalizovanie 6864 sme niekde na úrovni Sarajeva.
Reply on: Peter6607 #9:
Keby len 6835. Robí to dosť veľa tbusov ale aj NB18 2213-2251 gen.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: mirec240 #3:
Takže potvrdená výmena brzdových kotúčov a výmena ramien náprav počas odstavenia 12.9. - 23.10.2019
trolejbus6207

trolejbus6207

Od 18.2. do 17.5.2023 odstavený kvôli vybitým čapom riadenia