Reply on: Viko #119:
Keby takíto trotli pracovali v leteckej doprave, bola by asi 10 000-násobne nebezpečnejšia ako dnes. Prečo prijímať opatrenia na základe mimoriadnej udalosti, však lietadlo bolo schválené. Takže matke alebo otcovi, ktorému električka roznesie dieťa na kúsky vo vzdialenosti jednej zastávky (ako v Poľsku), by mal dopravca povedať, že je to jeho chyba, lebo nerešpektovalo dvernú výstrahu a vozidlo je schválené a všetko je v poriadku, možno vyplatiť pár eúr z poistky. Ak si to tvoj mozoček doteraz nestihol všimnúť, väčšina predpisov a bezpečnostných opatrení v doprave vznikla na základe nejakej mimoriadnej udalosti (železničný klasik by dodal, že predpisy majú preto červený obal, lebo sú písané krvou nehôd, z ktorých vzišli). Keby v tej T6A5 nebol duchaprítomný cestujúci, ktorý stlačil záchrannú brzdu (a to bola naozaj šťastná náhoda, že v nej bol), ten cestujúci, ktorého ťahala s rukou privretou v 6. dverách, by to s najväčšou pravdepodobnosťou neprežil, úsek Lanfranconi - Kráľovské údolie je dosť dlhý a bez rýchlostného obmedzenia.
S499.1023
A je vysoko pravdepodobné, že práve jedna dvojica pražských sa v Bratislave ako náhrada dvojbanánu 7928 a jeho kamaráta ocitne.
Čo sa secondhandov nizkopodłagowych týka, sú k dispozícii na metrovom rozchode Düwagy NGT6 alebo ako sa to volá, proste to B'+1'1'+B', čo jazdí skoro po celom Nemecku a potom AEG/ADTranz/Bombardier GT6N. Oboje sú to ale vozidlá značne problematické, ktoré by rozhodne boli nad sily dielní DPB.