VehiclesTrolleybuses (Trackless Trolleys) › Škoda 25 Tr Irisbus

Škoda 25 Tr Irisbus
Škoda 25 Tr Irisbus

Fleet List

Set Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Škoda 25 Tr Irisbus 6701 – 6706 2006 2006 from 2023 6
Total 2006   6

Technical Data

Length 17900 mm
18400 mm (so stiahnutými zberačmi)
Width 2500 mm
Height 3460 mm
Height of floor 320 mm (1. dvere)
330 mm (2. dvere)
550 mm (3. - 4. dvere)
Wheelbase 5355 mm a 6575 mm
Doors 4
Number of seats 40 + 1
Number of standing places 92 (bez naloženého invalidného vozíka alebo kočíka)
85 (ak je naložený invalidný vozík alebo kočík)
Design load 132 + 1 (bez naloženého invalidného vozíka alebo kočíka)
125 + 1 (ak je naložený invalidný vozík alebo kočík)
Weight of unloaded vehicle 17700 kg
Gross vehicle weight 28000 kg
Motor control Škoda Electric SJ 2.1, IGBT-tranzistorový
trakčný menič (vstup 600 V DC, výstup 3 x 0-420 V AC/310 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení
Engine Škoda 18ML 3550 K/4, asynchrónny trojfázový, vzduchom chladený

APU: KIRSCH APU 100 DIPME - dieselový štvorvalcový motor Iveco NEF (Euro 4) s generátorom s nom. výkonom 100 kW / 700 V DC
Continuous power output 240 kW
Number of motors 1
Total power output 240 kW
Maximum speed 65 km/h
Steering wheel ZF Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia
Axles predná: Renault E 70 XH, tuhá
stredná: Renault EM 10 A, tuhá
zadná: ZF AV 132.80, portálová, hnacia

Photos

Vehicle catalogue

6701 6702 6703 6704 6705 6706

Legend and statistics

6701vehicle in service: 5 (83.3 %)
6701today in service: 3 (50 %)
6703vehicle ot of service (more than 2 weeks): 2 (33.3 %)
6704vehicle ot of service (more than 6 months): 1 (16.7 %)
6706withdrawn vehicle: 1 (16.7 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 49.7 %, Monday to Friday 57.4 %

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kubo03 #87:
Určite nie. L40 máva cez prázdniny int.10. Dosť pochybujem ze bude tento 7,5.
Reply on: Kubo03 #87:
Alebo najskôr ešte nemajú spracované cestovné poriadky pre prázdniny, keďže najbližšie sú až o mesiac.
Reply on: Petto #86:
Lenže 40 a 61 majú stĺpec “pracovné dni”, teda aj cez prázdniny budú jazdiť rovnako ako cez školský rok
Reply on: Vodič11 #85:
Nahradia dočasne. Nakoľko v lete je menšia vyprava na 40,61 takže budu volne viaceré 27tr čím 25tr nemusia jazdiť.
Čítal som, že vraj sa v lete 2024 budú
vyradzovať a nahradia ich nejaké klimatizované trolejbusy.

Od februára 2023 zostali prevádzkyschopné 4 vozidlá, ktoré sa naďalej vypravovali na linku 33. Počet vypravovaných trolejbusov bol z dôvodu pokračujúcich porúch opäť veľmi premenlivý, 1 až 4 vozidlá v pracovných dňoch, resp. 0 až 3 vozidlá počas voľných dní.
Na dnes vypadla aj posledna 6703 . Rano nejazdili vobec ani 31tr - hradili 3ks NB12 a 33/5 klasika autobus. 25tr nebola hradena. Zrejme nebola šťava na "Long parts"
Reply on: Petto #81:
Možno že mu len zaúradoval autocorrect.
Reply on: Vodič11 #80:
Nijaku znamena ziadnu. Nejaku znamena urcitu/akúsi/dajakú.. Dostudovat ❗
Ahojte, neviete niečo o 6702?
Podľa mňa bude vyradená. Preto lebo není skoro vôbec vypravovaná a hlavne má nijakú poruchu. Naposledy mala poruchu s prehrievaním motora. A to isté 6704 je podľa mňa na ceste vyradzovania. Síce neviem akú má poruchu, ale nebola výpravná napr. Na 33ku už asi rok. Ale je pravda že bola na autoškole. No neviem či tieto vozidlá ešte niekedy vyrazia na linku.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

Reply on: Petto #78:
Neboli tam tie linky spomenuté len preto, aby bolo jasné, ako sa dopracovali k požadovanému dojazdu na batériu? Ani u ostatných trolejbusov sa nepíše, že sú použiteľné do celej siete tbus liniek, asi preto to nenapísali ani 27TrA.
Reply on: Viko #76:
Áno, bolo to v jednej verzii. Ze sú určené na dane 2 linky. Aby boli schopné vyjazdit dane linky na baterku - úseky bez trol.vedenia. Samozrejme nič o zákaze na inej linke tam nebolo ale nebolo tam ani nič o použiteľnosti do celej siete tbus liniek.
Reply on: upravovač fotiek #75:
To bol pôvodný plán, kebyže príde 40 vodíkových autobusov.
Reply on: Petto #66:
Veď si tú zmluvu otvor a prečítaj, či tam niečo také je napísané, ty údajne.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: trolejbus6207 #74:
Plán narazil na realitu?
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Petto #72:
A natáralo sa tu tiež hodne veľa, že pôjdu na L50...
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Petto #71:
Ľudia z DPB (a nemyslím šoférov) toho vedia natárať tiež dosť...
Reply on: trolejbus6207 #69:
Vezmi si aj hydrogeny , tiez su len na 75tke. Delene su predsa aj inde na 2 DP s 12m vozmi.
Reply on: trolejbus6207 #69:
Ja nie som Kocner,ze si zaznamenavam osobne rozhovory s ludmi z DPB. A nemyslim so sofermi.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Petto #63:
To, že 6706 nadobro skončila, bolo jasné už v januári, ja som o tom písal tu - https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/221/%C5%A0koda-25-Tr-Irisbus?dfpi=17#17 , to len v DPB majú na všetko čas (česť výnimkám ako vyradenie 1217 - na druhý deň po odstavení a šrotácia mesiac a niečo nato)