VehiclesBuses › SOR NSG 18

SOR NSG 18
SOR NSG 18

Technical Data

Length 18750 mm
Width 2550 mm
Height 3287 mm
Height of floor 340 mm (320 mm s kneelingom)
Wheelbase 5900 mm a 6750 mm
Doors 4
Number of seats 45 + 1
Number of standing places 82 (5 os./m2)
132 (8 os./m2)
Design load 127 + 1 (5 os./m2)
177 + 1 (8 os./m2)
Weight of unloaded vehicle ~17000 kg
Engine FPT Industrial Cursor 9 CNG, Euro 6E, plynový radový šesťvalec, kvapalinou chladený, s trojcestným katalyzátorom
Continuous power output 251 kW / 2000 rpm
Piston displacement 8709 cm3
Maximum torque 1500 Nm / 1100 rpm
Maximum speed 80 km/h
Transmission ZF EcoLife 6 AP 1620B, 6-stupňová automatická s integrovaným retardérom
Steering wheel RB Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia
Axles predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
stredná: ZF AVN 132, portálová, vlečená
zadná: ZF AV 133, portálová, tuhá, hnacia
Tyres 275/70 R 22,5
Air conditioner 2x Eberspächer AC 135
Eberspächer K403-E (kabína vodiča)
Cooling capacity 2 x 35 kW
6 kW (K403-E)

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Adamik_836 #105:
A čo ťa k takému vedeckému záveru doviedlo?
Hocičo iné len nie toto.
Reply on: MilanMáRádDPB #102:
A preco by v Sorkach mali byt autobusy ?😁

upravovač fotiek

Reply on: MilanMáRádDPB #102:
Ak by si to vyslovene požadoval, tak by to určite vyrobili. Takisto by ti kľudne inštalovali sprchový kút do autobusu, ak by to bolo v súťažných podmienkach.

MilanMáRádDPB

Reply on: juraj76 #34:
V Nový Sorkách nie sú 5 dverové Autobusy
Víťaz zákazky "Nákup CNG na pohon autobusov MHD" sa stalo SPP CNG s.r.o. Zaujímavé je, že DPB predpokladal hodnotu zákazky vo výške 20 820 855 eur. SPP CNG s.r.o. uspelo so zákazkou v cene 16 100 000 eur. Teda rozdiel v odhade a skutočnej sume bol 4 720 855 eur. Celkom dosť veľký. 😬 🙂
Reply on: TRolejbus_6719 #99:
Dáva to logiku keďže tam je čerpacia stanica na CNG ... Radšej nech pošlú kľudne SORky z JD do Petržalky ako zbytočné km navyše 🙂
Čaute, pýtal som sa jedného šoféra a povedal mi že NSG budú v depe Jurajov dvor. Ale je MOŽNE že ich budú posielať robiť do Petržalky aj keď stáť budú v Jurajovi dvore
Reply on: Viko #96:
A čo je to aký problém? Neviem či som to nenapísal dosť jasne ale Dopravný podnik Bratislava má momentálne súťaž na dodávku CNG. Miesto plnenie určil DEPO JURAJOV DVOR alebo DEPO PETRŽALKA, prípadne 2km vzdialená plnička od jedného alebo druhého Depa. Nikde nie je napísané, že sa musi využiť plnička v JD. Podmienky súťaže sú nastavené tak, že môže vyhrať aj uchádzač s mobilnou plničkou. Preto dal miesto plnenia buď alebo. 😃

SixSixTrooper

Reply on: janci_194 #95:
Otokáre sú super. Pamätám na čas kedy pred ich príchodom všetci nadávali že nebudú na takých nových odpadoch jazdiť ale keď prišli tak tí istí stáli v rade na služby s nimi 😃. Skôr predpokladám migráciu soriek z 1ky a 2ky do petržalky.

A hlavne bude mať petržlenka menej práce keď 95 a 59 pôjdu preč.
Reply on: Dadino #94:
Veď ale v Petržalke nie je plnička, tak aké špekulácie? 😀
Reply on: Dadino #94:
Predpokladám že ak by sa nejak stalo, že pôjdu na Petržalku čo sa podľa mňa nestane, museli by upraviť pravdepodobne dielne. Viem že sa tam nevojdu otokare a toto je ešte o 4cm vyššie nakoľko to ma CNG nádrže na streche. Ale za to ako síce nepredpokladám že tieto vozy sa dajú do Petržalky, zišlo by sa nám na Petržalke aj niečo nové kĺbové. Však najnovšie kĺbové autobusy sú z 2017 a to sú aj tak iba 4, z toho na 4274 sa bežný vodič nedostane nakoľko je to vysoko prominentný voz a 4273 je totálny šerbel, lebo majitelia sa o to absolútne nestarajú a situácia sa má tak, že aj NIEKTORÉ vozy z 2010 sú lepšie.
Ako otokare čo sú na prvej a druhej kolóne nezávidím. Ak by sa objednali NS 18 a ďalšie NSG 18 snáď to nejak rozumne rozdelia
Inak podľa obstarávania CNG, ktoré aktuálne prebieha je miesto plnenia napísané ako Depo Jurajov dvor alebo Depo Petržalka. Rovnako tak je možnosť aby plnička bola maximálne 2km vzdialená od jedného alebo druhého depa. Takže ešte bude zaujímavé kam pôjdu tie vozy. 😃 Ale je pravda, že obstarávanie CNG sa súťaží na 48 mesiacov s opciou na ďalších 48 mesiacov a kapacitou na spotrebu cca 100ks autobusov ak som to správne pochopil. Zrejme teda DPB má v pláne nakúpiť aj ďalšie CNG vozidlá. 🙂
Reply on: SixSixTrooper #92:
Ako zišli by sa 😁👌

SixSixTrooper

Reply on: Cancer #91:
Hej hej lebo VIP leštenky budeme posielať tam.
Reply on: janci_194 #89:
Akože Otokary sú vyššie/väčšie ako MBCC?

Heh, to je sranda, fakt – podla katalógu MBCC výška s klimatizáciou 3155 mm (s prvkami Metro-dizajnu), Otokar výška 3245 mm.

Ale letiskové zhoralisy by sa mali zmestiť. 😈
Bolo by dobré aspoň pre mňa keby takéto autobusy nahradili 88 namiesto tých krátkych autobusov. (pokiaľ by sa to aspoň dalo)
😍
Reply on: Cancer #88:
Také nechceme, to si nechajte 😅


(Mimochodom nemôžu ísť do Petržalky lebo s ich výškou sa nevojdu do petržalských dielní (podľa mojich informácii keď tak ma opravte))
Reply on: Petto #87:
Mohli by poslať do Petržalky Otokrary z Juráku. 😈
Pravdepodobne zopar naftakov SOR prejde z 2DP na 1DP prip aj 3DP. 3DP sice ubudne L95 a 59,takze tam ani netreba dalsie vozidla. 👽