Náhradná doprava za vlaky liniek S60 a R60 (21 Nov 2024 17:00 – 22 Nov 2024 08:00)

Vlaky medzi Bratislavou a Bernolákovom dočasne nahradili autobusy.

Pre prerušenie vlakovej dopravy na trati Bratislava - Bernolákovo dňa 21.novembra bola v tomto úseku zavedená náhradná autobusová doprava za vlaky liniek S60 a R60. V úseku Bernolákovo - Senec - Galanta tieto vlaky premávajú, počítať je však potrebné s možnými meškaniami.

Výluka trvá aj v piatok 22. novembra ráno. Linka S65 ráno nepremáva v celej trase. Po 8. hodine bola čiastočne obnovená premávka vlakov po jednej koľaji.

Autobusy náhradnej dopravy obsluhujú zastávky:

Smer Bernolákovo:

  • Bratislava, Hlavná stanica (H)
  • Bratislava, Bajkalská (I)
  • Bratislava, Zlaté piesky (D)
  • Ivanka pri Dunaji, TESCO (A)
  • Ivanka pri Dunaji, Kaštieľ (A)
  • Bernolákovo, Žel. stanica (V)

Smer Bratislava:

  • Bernolákovo, Žel. stanica (A),
  • Ivanka pri Dunaji, Kaštieľ (B),
  • Ivanka pri Dunaji, TESCO (B),
  • Bratislava, Zlaté Piesky (C),
  • Bratislava, Bajkalská (A),
  • Bratislava, Hlavná stanica (V)

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Masívne strhnutie vedenia sklápačom idúcim so zodvihnutou korbou cez priecestie.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: S499.1023 #1:
Sú videá kde vidno, ako si vodiči so sklápačmi úplne bezproblémovo idú, až narazia do nejakého mosta. Nikdy som so sklápačom nejazdil, ale to vodič naozaj nevie o tom, že má korbu hore? Však to musí mať úplne iné jazdné vlastnosti (vyššie ťažisko), prípadne to nie je vidieť v späťákoch? Ak nie, tak by si mali dorobiť späťáky ako trolejbusy, ktoré umožňujú vodičovi vidieť na palice. Ak vidí tie, tak korba by sa tam mala zmestiť. Jednoduché a lacné riešenie.
Reply on: S499.1023 #1:
To je nejaký "idiots on roads" ako v amerických videách?
Minimalne by tam mala byt nejaka kontrolka alebo alarm, ze ma hore korbu a ide uz nejakou rychlostou …. ci?
Reply on: S499.1023 #1:
Tretí raz za 10 dní prerušená premávka na úseku Vajnory – Bernolákovo 😂
Samuelspotter

Samuelspotter

Reply on: Solider #5:
2. Krat bolo presne pred tyzdnom
Reply on: Solider #5:
Štvrtý raz.
Má tam byť doska visiaca v rovnakej výške ako trolejové vedenie. Čiže by najprv zachytil dosku, kým by vošiel na priecestie.
Reply on: Mhr1 #8:
vsak mozno tam aj bola, len ju zvesil pri svojom predchadzajucom prejazde 😃
Obnovená premávka EC,R a REX. Os stále iba po Bernolákovo.
Reply on: Joyki #7:
Čo bolo ten štvrtý raz? Okrem tohto nákladiaka, úniku plynu a samovraždy 15 ročnej dievčiny som iné významnejšie s odklonom nezachytil.
Samuelspotter

Samuelspotter

Reply on: Solider #11:
Zaujimave je ze secko co sa deje na tej trati ma oj3balo. To mam za chodenie vlakom no
Reply on: S499.1023 #1:
Ja by som to takým dal k nahrade
Reply on: Mhr1 #8:
Takých dosák napríklad v Prahe na Výtoni alebo v Jamrtále viselo...
Reply on: Dexius.74 #13:
Platí poisťovňa.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: S499.1023 #15:
Točvolanti kamiónov sú celkovo zábavní ľudia, radosť ich poistiť:

https://s.fishki.net/upload/post/2023/03/20/4749868 *****_1.mp4

EDIT: Link samozrejme bol cenzúrovaný. Gratulujem adminom.

https://rouming.cz/roumingGIF.php?gif=126128

Dnes jeden točvolant 40 tonovéj súpravy na mňa blikal na D2, mal obrovské nutkanie na tých 150 metrov zrýchliť o 5 km/h, aby mohol intenzívnejšie brzdiť. Ja som tú kolónu videl, ako ju on vidieť nemohol z jeho kabíny mi nejde do hlavy. A mám vážne pochybnosti o tom, či za mnou dodržal bezpečný odstup, najmä v tuneli Sitina.
Reply on: upravovač fotiek #16:
Vodičov MKD je zúfalo málo, berie sa každý primitív... a bude horšie.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Oliver91 #17:
Fakt nech sú už autonómne systémy (aspoň na diaľnici), lebo často zažívam ako sa na mňa "lepia" 40 tonové monštrá, ktoré časovo absolútne NIČ z toho nezískajú, len ich točvolanti sú proste takí. A o autobusoch zmluvnej dopravy pre VW nehovorím už vôbec. Tí sú ešte horší. Autobusy DPB sa na mňa tak nelepia, aj tak vidia že si tým vôbec nepomôžu.
Reply on: Oliver91 #17:
nuz, na druhej strane
1. nechapem naco vozime napriklad zemiaky zo spanielska alebo francuzska, ked rovnake narastu aj u nas.... buzeruju nas kvoli mnozstvu nejakych plynov na jednotku dlzky, ale ze omnoho vacsi vplyv by malo zredukovat tu prejazdenu dlzku, to volakosi nikoho nenapadlo....
2. a ked uz je nieco potrebne vozit, tak primarne by to malo byt na kolajniciach; hlavne trate v ramci eu su asi viac-menej vsetky elektrifikovane, takze aj priamo vypustenymi emisiami (ak prave fuka a svieti alebo ma krajina dost atomiek) to bude niekde inde....

no a v konecnom dosledku aj priama spotreba ludi na dopravu (teda tych co su vo vozidlach) v oboch pripadoch poklesne....
(v pripade zeleznic v porovnani neuvazujem "staticky" personal stanic ; kedze ani v pripade cestnej dopravy sa do poctu ludi na to potrebnych neuvazuje ten "staticky" personal ako napriklad policajti zabezpecujuci riadenie dopravy na cestach)
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: si #19:
Riešenie je mimoriadne jednoduché: Zvýšiť cenu nafty (a benzínu) tak, aby sa to neoplatilo. Ale to by bolo kriku!!! A oprávneného. Prečo by mal niekto denne dochádzať do práce 70 kilometrov? Ako ja, že...?
Reply on: S499.1023 #14:
Viem, ale nemáme štatistiku, koľkým strhnutiam to zabránilo.
Reply on: si #19:
V principe sa neda nesuhlasit. Lenze problem je daleko sirsi, ako sa zda. Na zeleznicu uz vo vacsine koridorovych pripadov v EU aj SK uz nemas kam natrepat dalsie nakladne vlaky, vacsina trati je na hranici priepustnosti. Verim, ze zavedenie ETCS to trochu zlepsi, no aj tak, zeleznica je pre firmy, ktore handluju tovar pre coraz nenasytnejsich zakaznikov proste pomala. Krumple z ESP - ano, mozu ist vlakom, ale pocitaj dva tyzdne. Plus sklad v SK musi mat vlecku, resp. z terminalu k prijemcovi pojde opat len kamion po ceste, niekto to musi vylozit, nalozit... pre zaujimavost, mam zakaznika vo Finsku, ktoremu riesim dopravu. Jeden z dodavatelov je este kusok juzne od Valencie. 3x hadaj ako ide 33 europaliet do Finska 🙂
Reply on: Oliver91 #22:
zavedenie ETCS (aspon na slovensky sposob) priepustnost skor znizi.... primarna vyhoda etcs je ze mozes s jednou masinou prejst cez viacero krajin bez potreby mat na nej viacero rozlicnych narodnych zabezpecovacov....
krumple by miesto ~1000km zo spanielska mohli putovat len ~100km z jzd slusovice (napriklad 😃 ); tu je ale primarnym problemom dotacna politika (a to ze my sme si nedohodli obdobne dotacne podmienky ako maju tamojsi polnohospodari a teda ze vysledok produkcie tam aj po zapocitani dopravnych nakladov je lacnejsi ako domaca produkcia)
volakedy boli vlecky relativne bezna zalezitost, dnes kto by sa o to staral/budoval ?
okrem toho mozes ale navagonovat cely kamionovy naves, nemusis prekladat... na druhej strane tu okrem toho co spominas (priepusnost) su dalsie problemy to ze operativnost - zeleznica je velky moloch s velkou zotrvacnostou voci akejkolvek operativnej zmene a tiez zodpovednost za prepravovany tovar; obvzlast ak by sa vozili tie kamionove navesy nezakryte, tak vandalizmus v case ked vlak zrovna stoji nestrazeny kdesi v stanici je tiez nemalym problemom....
Reply on: si #23:
ETCS neznižuje priepustnosť, môže fungovať aj na autobloku ako v ČR, akurát u nás ŽSR likviduje autoblok a nahrádza ho automatickým hradlom s dlhšími oddielmi, ktoré majú nižšiu priepustnosť.
Reply on: Solider #24:
Ani v CZ to už dlho nebude. Hlavne treba rozlišovať L1 a L2