Výluka linky 42 v Prievoze (25th Mar – 26 May 2024)

Trolejbusy na Mierovej ulici dočasne nahradí autobusová linka X42.

Z dôvodu rekonštrukcie trakčného napájania bude od 25. marca do 26. mája 2024 vylúčená premávka trolejbusovej linky 42 na Mierovej ulici a pri Cintoríne Vrakuňa. V tomto úseku bude zavedená náhradná autobusová doprava linkou X42.

  • Linka 42 bude premávať po skrátenej trase Červený most – Hraničná a späť.
    • Náhradná konečná bude na zastávke Hraničná na Mierovej ulici (výstupište na začiatku Mierovej ul., nástupište na existujúcom nástupišti F).
    • Nebude obsluhovať zastávky MiÚ RužinovCintorín Vrakuňa.
  • Náhradná linka X42 s kĺbovými autobusmi bude premávať po okružnej trase Cintorín Vrakuňa – Mierová – Prievozská – Miletičova – Trenčianska – Bajkalská – Prievozská – Mierová – Cintorín Vrakuňa.
    • V úseku Prievozská –  Cintorín Vrakuňa bude obsluhovať všetky zastávky linky 42, v rámci obratu jednosmerne obslúži aj zastávky Miletičova (C), Trenčianska (A), Ružová dolina (B) a Mliekarenská (B).
    • Trasa linky X42
    • V smere z mesta k Cintorínu Vrakuňa bude možný prestup z trolejbusov na náhradnú linku X42 na zastávke Prievozská (B).
    • V smere od Cintorína Vrakuňa do mesta bude možný prestup z náhradnej linky X42 na trolejbusy na zastávke Pažítková (A) alebo Prievozská (A).
    • Prestupy medzi linkami 42 a X42

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Klepeto #32:
Mám to chápať tak, že zhotoviteľ zároveň uhradí aj náklady spojené so zabezpečením náhradnej prepravy ? Alebo stále platí zásada, že vyžadovať plnenie zmluvne dohodnutých povinností a uplatňovanie sankcií je v rozpore s progresívnym presvedčením vedenia Mesta ?
A budú im tie dva mesiace už stačiť na položenie kábla pod 900 m úsek chodníka. Lebo minulý týždeň už vyasfaltovali asi 150 m chodníka. A div sa svete ani nie po 3 dňoch ten čerstvý chodník na jednom mieste opäť rozbili a zase sa prekopali až ku káblu. A nie len tam, rozbili aj betón na viacerých miestach, kde ten asfalt už mali v pláne pred dvomi týždňami klásť no namiesto asfaltérov tam prišli so zbíjačkami. A to si dali ako prvý termín, že to stihnú za necelý miesiac teda od 25.3.-21.4.😁
Megababráci, keď sa serú s jedným káblom 2 mesiace. Kolektor, kde by boli všetky IS by za ten čas v Japonsku postavili pod chodníkom.
Toto je uz fakt na smiech! Nech rovno predlzia do konca roka
A opäť ďalšie predĺženie výluky.
Nie je čudo, keďže sa tam viac nerobí ako robí
Tento tretí termín ukončenia výluky je už veľmi zlá komédia. Dva mesiace sa rýpu v chodníku na úseku necelého kilometra.
Reply on: Viliam22 #24:
Tak to máš šťastie pretože ja teda keďže bývam v lokalite to vidím každý deň a až sa niekedy smejem, že je to oranžové pole reflexných viest. 😃 Lebo robia stále a keď som fotil výluku minulú nedeľu tak sme si všade na Prievozskej zavadzali navzájom. 😁
Reply on: Viliam22 #24:
Tak uz je jasne preco bola predlzena vyluka 😂
vzdy ked idem okolo tak maju pracovnici just v tom case "prestavku" 😂
Reply on: Klepeto #22:
asi uz zem obschla a je tvrda, tak viac odskakuju krompace 😃
Aké prekvapivé, že sa termín posúva. Veru počasie im nepraje. Je až moc pekná jar na výkopy.
Aká je vyťaženosť X42, je ten klbak príliš alebo nie???
Reply on: Petto #13:
Domnievam sa že z X42 budú ľudia prestupovať ekvivalentne aj na 71 a 72, takže toto zas taký zásadný problém nie je.
Reply on: VLK #12:
V roku 2014 tak cca 5 mesiacov bola Mierová bez obsluhy. No tam to bolo z dôvodu výstavby kanalizácie v starej časti Mierovej a tým pádom bola celá ulica v tejto časti Prievozu uzavretá. Vtedy ukončovali L208 na Hraničnej. To samozrejme neznamená, že takto treba postupovať aj teraz. Keď je raz tá cesta prejazdná, tak tú náhradnú dopravu v podobe autobusov tam treba zabezpečiť. Je tam obrovské množstvo obyvateľov a firiem, kde dochádzajú zamestnanci, ktorí by boli odstrihnutý od mhd.
Reply on: johnnyjanko #17:
To nie je o tom že kritizujem NAD, ale pragmaticky neverím, že počet cestujúcich, potrebujúcich aX42 bude rovnaký ako tých, ktorí využívajú dnes t42.
Reply on: Mhr1 #10:
Dobre vidím? Tu sa niekto (a nie jeden) sťažuje, že DPB zabezpečí príliš kvalitnú náhradnú dopravu? Jasné, mohli to rovno zrušiť, nech substrát chodí pešo alebo nech si zavolá taxík... (irony off).
Reply on: david11 #15:
To je mi jasne. Aspon z X42 na L42 by to mohlo byt bez vacsich meskani.
Reply on: Petto #13:
V reále by aj tak nevychádzali prestupy pre zácpy..
Bude tam na linke 42 autobusi si myslím