Try future
Výluka električiek na nábreží (from 14th Mar 2020)

Namiesto linky 4 bude na nábreží premávať náhradná autobusová linka X6.

Od 14. marca 2020 sa bude rekonštruovať časť koľajového triangla na nábreží pri zastávke Chatam Sófer, čo si vyžiada odklon električkovej linky 4 z nábrežia. Náhradnú dopravu na nábreží zabezpečí autobusová linka X6. Ide o ďalšiu etapu modernizácie Karlovesko-dúbravskej radiály, ktorá by mala trvať do začiatku mája tohto roka.

  • Linka 4 bude premávať obojsmerne medzi zastávkami Kráľovské údolie a Kamenné námestie cez tunel, Kapucínsku a Námestie SNP.
    • Neobslúži zastávky Chatam Sófer, Most SNP, Nám. Ľ. Štúra, SND a Šafárikovo námestie.
    • Na obchádzke zastaví na zastávkach Kapucínska a Námestie SNP.
  • Náhradná autobusová linka X6 bude premávať celodenne v intervale 7-8 minút po trase Kráľovské údolie - Chatam Sófer - Most SNP - Šafárikovo námestie - Nové SND.
    • Zastávky linky X6 budú:
      • Kráľovské údolie (prestup na linky 4 a 9)
      • Chatam Sófer (v smere z centra zastaví na dočasnej zastávke pri vežiakoch na úrovni električkovej zastávky)
      • Most SNP (zastávky linky 29)
      • Námestie Ľ. Štúra
      • Šafárikovo nám. (obojsmerne na nových dočasných zastávkach pred križovatkou v smere jazdy, prestup na linky 1 a 3)
      • Malá scéna (iba v smere k Novému SND)
      • Nové SND (výstupište na zastávke linky 78 na Krupkovej, nástupište na Pribinovej smerom k Šafárikovmu námestiu)
  • Linky 29, 30, 31, 37, 39, N31, N33, N34, X6 budú obsluhovať zastávku Chatam Sófer pri jazde smerom z centra mesta v náhradnej polohe na úrovni rovnomennej električkovej zastávky. Autobusová zastávka pri židovskom pamätníku nebude pre stavebné práce obsluhovaná.

Okrem linky X6 je možné pri ceste z Karlovej Vsi na nábrežie využiť aj prestup z električiek na linky 29, 30, 37 pri Lafranconi a opačne.




6th Mar 2020, zmena zastávky Chatam Sófer - 9th Mar 2020
-mhd-

Comments

Login: Password:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB).
You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

N/A3.4.2020 2:22 #82 Re:
Post was removed.
Jojan27.3.2020 20:19  +1#81 Re:
Dnes sa tam dosť makalo a dokonca začali odkrývať zádlažbu aj na zastávke z koľaje DC. Okrem toho sa maká aj na oprave niektorých úsekov na trati po nábreží, oprava dilatácií a asi aj narovnanie krivice v blízkosti križovatky popri M.SNP.
Maxi King26.3.2020 17:03  +1#80 Re:
Tak stavenisko znova trošku ožilo 🙂.
Jojan14.3.2020 21:03 #79 Re:
Tak dnes už výluka začala. Šiel som okolo poobede, makalo sa aj v sobotu. Od Chatáma boli už koľaje bez zákrytu až po nasledujúce "horné" výhybky(smerom ku Kr. údoliu) a pri nich už aj chýbalo niekoľko metrov koľají.
birch12.3.2020 11:39  +2#78 Re:
Reply on #77 od semtamdotaz:
Ak by bola zastávka v oblúku, vodič nevidí na dvere a nie je tam vybudovaný chodník, takže by to nebolo bezpečné. Pri mimoriadnostiach, ktoré som zažil, tam asistoval dispečer.
Zastavenie až v tuneli by bolo tiež problematické, lebo tunel nie je na prispôsobený na príchod a pohyb chodcov.

Domnievam sa, že riziká spojené s nastupovaním / vystupovaním na tom mieste vyhodnotili kompetentní ako väčšie než je prestup navyše pre cestujúcich dochádzajúcich medzi Karlovou Vsou / Dúbravkou a Zuckermandlom.
semtamdotaz12.3.2020 10:03 -3#77 Re:
zdravím, moja prvá otázka, tak prosím nehejtujte. Počas výluky na Chatam sófer, nebolo by možné dočasne povoliť nástup/výstup do električiek pri vchode do tunela? aj keď by to bolo možno nie 100% komfortné, ale ľudia by sa určite sťažovali menej, než na zbytočné prestupovanie kvôli 1 zastávke. nehovorím samozrejme o tých, čo sa presúvajú pod most, tam je x6 logická.
Ďakujem za mierumilovnú odpoveď 🙂
S499.102311.3.2020 11:20 #76 Re:
Reply on #70 od gejza:
To by som sa nečudoval, keďže to poznám. Ale na mojom postoji to nič nemení.
Solider11.3.2020 10:24  +2#75 Re:
Reply on #73 od SuchSoft:
Je to asi rovnako ďaleko, ako je vzdialený vstup do Polikliniky Ružinov od najbližšej električkovej zastávky.
drink11.3.2020 6:40 #74 Re:
Reply on #66 od Valec:
Ale pre REÁLNE umiestnenie zastávky bude potrebné zmerať REÁLNU dostupnosť.
SuchSoft10.3.2020 21:19 -5#73 Re:
Post was hidden because of negative rank. [Show]
SuchSoft10.3.2020 21:18 -1#72 Re:
ušení zastávky Jurigovo nám. v súvislosti s výrazne horšou dostupnosťou zdravotného strediska?
Linka 139 je chabou útechou pre dôchodcov a ľudí so zhoršenou mobilitou.
ramzi10.3.2020 18:16  +4#71 Re:
Reply on #69 od gejza:
Budovy PKO nemali status národnej kultúrnej pamiatky a s výnimkou určitých detailov (sochy na priečelí, lustre, obraz "Dožinky") nemali ani nijak veľkú umeleckú či architektonickú hodnotu. A aj keď bolo konanie Ďurkovského a Nesrovnala prvotriedne svinstvo, samotné zbúranie PKO nebolo nijak protiprávne. Bohužiaľ.
gejza10.3.2020 17:41 #70 Re:
Reply on #48 od S499.1023:
to by si sa čudoval, koľko lokalít a objektov má v Portugalsku názvy po Salazarovi, v Španielsku po Francovi, prípadne v Belgicku po Leopoldovi II. ....
gejza10.3.2020 17:38 #69 Re:
Reply on #42 od Valec:
lebo niekto protiprávne zničil národnú kultúrnu pamiatku ?
MatejBA10.3.2020 15:33  +1#68 Re:
Reply on #67 od Viko:
Cize pre presun o max 100m (a aj to prehanam) je to teraz nevykonatelna zmena? Posunutie zastavky o par desiatok metrov, stale v dosahu schodiska z Kralovskeho udolia?
Viko10.3.2020 15:00 -2 +1#67 Re:
Reply on #65 od MatejBA:
Fajn, a teraz zohľadni, že ľudia nebývajú len na hlavnej ceste, ale aj na tom machnáčskom kopci, a dochádzka 5 minút ti kvôli vzdialenosti, uličnej sieti a sklonu vyjde horšie.
Valec10.3.2020 13:53 -2 +1#66 Re:
Reply on #64 od MatejBA:
Preto, že tu nie sme na odbornej diskusii a medzizastávková vzdialenosť je ľahšie merateľná, ako izochrona dostupnosti (aj to myslím aj teoretickú, nie reálnu).

Ja tiež bývam v oblasti, kde sa pár krát v tejto diskusii navrhovali rušiť/redukovať zastávky, lebo sú "zbytočne" nahusto a využíva ich málo ľudí (keďže jeden veľký pozemok je momentálne nevyužívaný). Ich vzdialenosti v metroch sú A - 328 - B - 427 - C - 547 - D (bývam medzi B a C) pritom na najbližšiu zastávku (B) to mám pešo od vchodu 570 metrov, teda 6-7 min. pešo normálnou chôdzou.

Takže ak sa bavíme o medzizastávkovej vzdialenosti 300/500 metrov, v skutočnosti sú dochádzkové vzdialenosti o dosť vyššie. A keďže tu aj tak len tárame do vetra, tak nemusíme si kresliť presné hranice danej oblasti, ako to bolo spracované napr. v prezentácii na ET Pribinova.
MatejBA10.3.2020 13:32  +1#65 Re:
Reply on #64 od MatejBA:
Ak zoberiem dostupnost do 500m od zastavky, tak by to po posune vypadalo takto nejak - https://i.imgur.com/0DhG66R.png
MatejBA10.3.2020 13:24  +3#64 Re:
Reply on #60 od Valec:
A preco vlastne operujes s 500m medzi zastavkovou vzdialenostou ako pevnou dogmou nemeniacou sa? Nema sa operovat s nejakym kruhom OD zastavky (5 min. ci 500m)?
drink10.3.2020 13:11  +1#63 Re:
Reply on #61 od drink:
Ešte doplním, že samozrejmosťou musí byť dobrá prístupnosť zastávok z územia aj všetky pešie prepojenia na okolie.