Do meniarne Krčace bol urobený provizórny vstup z inej časti budovy.
Dokončenie druhej etapy modernizácie električkovej trate v Karlovej Vsi a Dúbravke a vykonanie potrebných skúšok v decembri zabrzdil spor hlavného mesta s majiteľmi časti pozemkov pod meniarňou Dolné Krčace napájajúcou elektrický prúdom časť električkovej trate. Pracovníci zhotoviteľa a dopravného podniku preto nemali do meniarne prístup. V uplynulých dňoch bol zriadený provizórny vstup v zadnej časti budovy meniarne, ktorým sa pracovníkom podarilo obnoviť nevyhnutný prístup k meniarni. Vstup z pozemku hlavného mesta a pozemku, na ktorý má mesto právoplatné neodkladné opatrenie, bol vytvorený zo záhradky cez pôvodné okno, ku ktorému bolo zhotovené provizórne drevené schodisko. Pôvodná brána do areálu meniarne je naďalej uzamknutá reťazami, strážna služba však už bola zrušená.
Hlavné mesto predpokladá, že premávka električiek by mohla byť po vykonaní potrebných skúšok a uplynutí zákonných lehôt obnovená v druhej polovici februára tohto roka. Podľa posledných informácií by sa tak malo stať medzi 17. a 21. feburárom 2020. Po obnovení premávky bude linka 4 predĺžená až na konečnú Pri kríži a autobusová linka X5 bude zrušená.
Doplnené: Dňa 31. januára 2020 bola na úseku obratisko Kútiky - Hanulova vykonaná technicko-bezpečnostná skúška trate. Technicko-bezpečnostná skúška bola vykonaná električkami Tatra T6A5 #7919+7920 a Škoda 30T ForCity Plus #7516. Táto skúška je nevyhnutná pre vydanie povolenia na predčasné užívanie stavby.
"Kolaudačné konanie druhej etapy Karlovesko-Dúbravskej radiály začal Bratislavský samosprávny kraj na žiadosť Hlavného mesta SR Bratislava ešte v minulom roku. Ak bude všetko v poriadku, vydá župa ako špeciálny stavebný úrad pre električkové a trolejbusové dráhy, povolenie na predčasné užívanie v priebehu pár týždňov. Celý tento proces je pomerne komplikovaný. K tomu, aby električky v Dúbravke dostali zelenú, je potrebný napríklad záznam o skúšobnej jazde, stanoviská dotknutých orgánov a množstvo ďalších potrebných dokladov. Až po splnení všetkých podmienok vydá Bratislavský samosprávny kraj povolenie na predčasné užívanie," uviedol Bratislavský samosprávny kraj vo svojej tlačovej správe pri príležitosti vykonania technicko-bezpečnostnej skúšky trate.
Adam3
Podla https://imhd.sk/ba/mapa-schema-fullscreen/2277/Ostatne-mapy-mestskych-drah-Vek-elektrickovych-trati-20191219 to vyzera, ze cast triangla pri tuneli je pomerne nova a ta cast pri zastavke Chatam Sofer sa moze tiez robit az niekedy neskor spolu s rekonstruckiu trate pod most SNP.