Predĺženie linky 7 do Rače v rannej špičke (from 16th Sep 2019)
  • This is an archived page. Current information can be found in left menu.

Prepravná kapacita v smere z Rače sa zvýši o 60 %.

Od pondelka 16. septembra 2019 bude posilová električková linka 7 premávať v rannej špičke po predĺženej trase z Rače cez ŽST Vinohrady a Račianske mýto na Hlavnú stanicu. Popoludní bude naďalej premávať len v úseku ŽST Vinohrady - Hlavná stanica.

K tomuto kroku pristúpil dopravný podnik po tom, ako sa naplnili predpoklady, že 4-minútový interval linky 3 z Rače nebude dostatočný. Premávkou linky 7 z Rače sa na celej radiále dosiahne v rannej špičke teoretický interval 2 minúty. Pravidelnosť premávky však naďalej môže byť ovplyvnená chýbajúcou, resp. nespoľahlivou preferenciou električiek na križovatkách na Račianskej radiále. Rovnomernejšie rozloženie kapacity električiek v Rači však pomôže zlepšiť komfort pri cestovaní.


11th Sep 2019
-mhd-

Comments

Login: Password:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB).
You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

david115.9.2019 15:18  +1#19 Re:
Reply on #17 od Solider:
Ja nechcem nič posilňovať , ale vrátiť interval na pôvodný stav. Na to musia byť vozy aj vodiči.
Teraz je pôvodný int. predsa iba jedna hodina ráno.
Ak by ostal jednolinkový variant tak by som to postupne redukoval.
4 min. od 14:30 do 18 tej .
Do 20 tej hod. 6 min. napr. a až potom 7-8 s ktorým sa ide do konca premávky.

Ike15.9.2019 13:36  +1#18 Re:
Reply on #17 od Solider:
Takéto obmedzenia v transport tycoone deluxe neboli😣 🙄 😫 😭
Solider15.9.2019 12:09 #17 Re:
Reply on #16 od david1:
Na jednej strane by si posilňoval odpoludňajšiu špičku na 4-minútový interval, zároveň jazdil do 19:30 a teraz mi vysvetli, ako chceš mať delené služby bez zákonného odpočinku s hodinovým výkonom 11 a viac hodín a kde zoberieš nových vodičov, ktorí by toto mali pokryť? 🙄
david114.9.2019 10:23 #16 Re:
Reply on #12 od Pajo:
Hej
Osobne by som ten prechod na večerný režim robil po 19:30.
Pajo13.9.2019 19:10  +1#15 Re:
Reply on #14 od Solider:
Cca pred 15 rokmi, ked bol prechod z 12 minut na 20 minut pri 3 linkovom variante na riadiale.
Solider13.9.2019 17:31 -1#14 Re:
Reply on #12 od Pajo:
A kedy sa jazdilo na „nočných” intervaloch až od 20:00?
Ma178rek13.9.2019 15:50  +1#13 Re:
Reply on #12 od Pajo:
ja by som dal medzi 18-21 interval 6 minút z Konečných, a to isté cez víkend od 10-22
Pajo13.9.2019 13:46  +3#12 Re:
Reply on #5 od david1:
Interval 7-8 minút od 19. hodiny v pracovné dni je v električkovej sieti tiež neúnosný, kedysi sa intervaly na nočné preklápali až tesne pred 20:00 z konečných na radiálach.

Snáď mi nikto nejde tvrdiť, že dopyt o 19:30 z Račianskeho mýta do Rače je rovnaký v pracovné dni, sobotu a nedeľu. ❗ ❗ ❗ ❗ ❗
david113.9.2019 10:17 #11 Re:
Reply on #10 od Solider:
Aha, nevšimol som si to.

Dúfam, že to nebude nastálo a ide iba o poruchu.
Solider13.9.2019 9:45 #10 Re:
Reply on #9 od david1:
Ako som písal v dispečerovi, je to minimálne od stredy vypnuté a križovatka ide v pevnom režime. Cez deň sa potom nedá stihnúť Pionierska, večer tam je už väčšia rezerva.
david113.9.2019 9:05 #9 Re:
Reply on #5 od david1:
Aj včera večer sme museli o cca.19:45 stáť na Kominárskej.
Keby nešiel potom zo Škodovicou dosť svižne tak by už nechytal svetlá na Pionierskej. Aj tak preletel na oranžovú čiže guličky už dávali stopku..
Tam sme dobehli aj dáky dojazd čo to nestihol prejsť.

Jadran12.9.2019 18:34 #8 Re:
Reply on #6 od Kotlár:
Ráno bolo 11 poradí, po novom ich bude 17.
david111.9.2019 20:34 #7 Re:
Reply on #6 od Kotlár:
Si pozri odchody z vozovne smer Rača ráno a zistíš kolko pridali poradí..
Kotlár11.9.2019 20:11 #6 Re:
Mňa by celkom zaujímalo k akej úprave služieb došlo, pretože ráno pribudli ďalšie 4 odchody, pričom začiatok rannej a začiatok/koniec poobednej zostali nezmenené pričom sa predĺžila aj trasa. Neviete či sa plánuje posunutie tej poobednej špičky v prospech pracujúcich na úkor žiakov a poprípadne končace 7 by šli až do Rače?
david111.9.2019 19:46  +2#5 Re:
Reply on #4 od david1:
Na Kominárskej sme stáli aj teraz večer smer Rača v T6.
Ináč pekná tlačenka v L3 o 19:30 smer Rača od Račka.
Poniektorí ostali čakať na niečo prázdnejšie.
david111.9.2019 18:46 #4 Re:
Reply on #3 od Solider:
Smer hore záložná Škodovica a dole T6.
Solider11.9.2019 18:41 #3 Re:
Reply on #2 od david1:
Nebol to voz 7837? Tam som mal pocit, že nefunguje preferencia, lebo ráno sme stáli aj na Kominárskej.
david111.9.2019 18:18  +1#2 Re:
Ešte jeden postreh.
Po úprave križovatky I.Karvaša- Mýtna sme stáli v električke na obidvoch svetlách, kde predtým prešla bez zastavenia.
Aj smerom hore aj dole.
david111.9.2019 17:55  +3#1 Re:
Som rád ,že sa to už zase porátalo a vyhodnotilo a dospelo sa k záveru , ktorý bol každému jasný.

Postrehy z dnešnej poobednej špičky na Vinohradoch.
L3 aj poobede jazdila z Rače zmeškaná. Väčšina 1-2 min. V pár prípadoch aj 4 min.čo spôsobilo že išla tesne pred L7.
Na dôvody nech sa pozrú grafikonisti.
Do Rače to jazdilo ešte viac nepravidelne.

L7 neviem prečo aj poobede išli všetky na vnútornú kolaj až na jednú výnimku.

Ľudia ktorých nebolo málo išli odtial krížom cez trávnik a park cca.pol na pol na vlak a na zastávku L3 do Rače. Niečo išlo aj k zastávkam SL.

Bola aj jedna vyše 10 min.pauza v int.L3 do Rače.
Vtedy doviezla L7 už pekné balíky.