Posilnenie linky 91 do Čunova (30th Jun – 2 Sep 2018)

Na linke budú cez voľné dni jazdiť kĺbové autobusy.

Počas leta (od 30. júna do 2. septembra 2018) budú aj počas voľných dní na linku 91 nasadené kĺbové autobusy. Kapacitnejšie autobusy umožnia príjemnejšie cestovanie za voľnočasovými aktivitami v Jarovciach, Rusovciach či Čunove.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #46:
No ale večerné odchody, ktoré robia nahrávky na nočáky, budú sóla stále... ?
Aspoň že v piatky, soboty je tam o kĺb navyše.
Reply on: Viko #44:
tiez by som rada poznala odpoved, ale cresco nepovie, trva na svojom, ze povolenie dali
podobne platime komunikacie a osvetlenie, ktore nie su odovzdane mestu a ako spomina kecho, je tam zalozne pravo banky, takze mesto/mc tazko prevezme, v podstate nie je motivacia, naklady su prefakturovane na obyvatelov a niekolkorocne snahy o zmenu zo strany obyvatelov s nimi nepohli
preto akekolvek investicie typu obratisko su bez vynutenej investicie skor nerealne
Reply on: Viko #44:
Neviem, ci je mesto ochotne prevziat pozemky, na ktorych je v katastri zalozne pravo v prospech banky.
Tot kvalita Cresco developera...
Reply on: Cestovateľ Jakub #45:
V BW materiáli je napísané v „mesiacoch júl a august“. Nečudoval by som sa, keby tam boli až zajtra (od 1.7.).
Cestovateľ Jakub

Cestovateľ Jakub

Načo píšu tieto články ked ich nevypravuju tie 91 dlhé ale krátke Iveco Urbanway 12M a Irisbus Chceli s 12M❓ ❓ ❗
Reply on: martinah #43:
Kocúrkovo... majú nejaké vysvetlenie, prečo sa upustilo od pôvodného plánu a pozemky neodovzdali?
Reply on: JamaVOku #42:
odpoved rotuje v podobnom duchu

slnecnice "vsak sme mestu uz dali davno povolenie na osadenie pristreskov"

magistrat: "ale nam je povolenie nanic, ked malo dojst k zmluvnemu odovzdaniu pozemkov na osadenie pristreskov"

ja: "preco neosadite pristresky vy, ked nechcete pustit pozemky?"

slnecnice "vsak sme uz mestu dali davno povolenie..."

zastavka existuje od 21/04/2012
kde je pravda vedia obe strany, realita je, ze tam dlhe roky pristresky nie su
je tam uz celkom slusny pohyb a hanba develeperovi, ktory sice stavia celu stvrt, ale nie je schopny zafinancovat pristresky, ak nechce odovzdat pozemky

sorry za OT

Reply on: martinah #39:
Pristresky by mal zabezpecovat snad ivo, obyvatelia slnecnic su rovnaki platcovia dani ako hociktori ini...
Reply on: martinah #39:
A potom človek vidí, ako zháňajú umelecké koncepty na stvárnenie stredových plôch všetkých kruhových objazdov a sú ochotní to financovať. Holt otázka priorít...
cresco nedokaze vybudovat jeden chodnik niekolko rokov, tusim uz 6, vraj kvoli bezpecnosti pre asanaciu kopca, takze obratisko priamo v slnecniciach by bolo nad jeho sily 😃 uz pri kruhaci skripali zubami pri jeho financovani a nebyt toho, ze bol vyvolanou investiciou, nie je tam nic, o pristreskoch ani nehovorim, to je marny boj
Reply on: david1 #37:
Ved preto som napisal "ak by sa podarilo vybudovat odstavny pruh + socialku". Citaj pozorne na co reagujes.
Reply on: Jadran #35:
Nejde len o odstavnú plochu, ktorú musí niekto vyprojektovať a zaplatiť + ďalších striedačov ak by tam nebola sociálka.
Reply on: Mike #33:
Napríklad na električkách by bolo dobré posilniť víkendy poobede, ale 7,5 je príliš veľa a 15 zase málo. Ráno 15 stačí, poobede už ani veľmi nie (10 by bolo optimum) – ak vychádzame z predpokladu, že cez víkend by mal byť štandard sediaci cestujúci. A pokiaľ ide o večer, tam by bolo dobré posunúť denný interval až do 19.30 hod. aspoň na tých hlavných nosných linkách.
Reply on: david1 #34:
Otočiť sa na kruháči a pred súčasnou zastávku ostať stáť na odstavnej ploche, ktorá by sa tam vybudovala. A môžeš tam prestávkovať koľko chceš.
Reply on: 810zssk #24:
Keby na to pamätal developer spolu s projektantom mohli naplánovať obratisko aj priamo v Slnečniciach. Ak by mal byť obrat priamo na kruháči neviem ako by si riešil prestávky. Už teraz je to linka len s jednou konečnou. Trpí aj veľkými meškaniami v špičke.
Ideal by tam bola vymetacia linka v krátkych intervaloch, ktorá by ľudí priviezla k predĺženej električke.
Reply on: Solider #31:
A hlavne v niektorom z budúcich rozpočtov mesta by sa mohlo nájsť cca 300 tis vozokm naviac na zjednotenie večerných a víkendových intervalov na 15 min. (+ násobky alebo delitele).
Reply on: Solider #31:
Asi je načase položiť si otázku, čo s tým vieme urobiť.
Reply on: martinah #23:
Súčasné linkové vedenie vrátane ponúkanej kapacity už nereflektuje požiadavky, ktoré sú kladené na MHD v roku 2018. Nejaké víkendy už nikoho netrápia.
Reply on: Ámos #29:
Ale nech potom nechodia do Čunova 🙂.