Označenie regionálnych liniek číslami
  • This is an archived page. Current information can be found in left menu.

Photo © osa


V rámci zavádzania Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji sa zjednoduší orientácia cestujúcich v prímestskej doprave a to zavedením číselných označení liniek v okrese Malacky od 1. júna 2013. 

Prehľad vlakových liniek:

  • S20  Bratislava hl.st. - Závod (vlaky pokračujú ďalej do Kútov)
  • S25  Zohor - Záhorská Ves

Upozorňujeme, že na linke S20 budú premávať vlaky kategórií Os a REX so zastavovaním v rôznych staniciach, preto je potrebné venovať pozornosť aj označeniu kategórie vlaku. Označovanie železničných liniek číslami bude spustené 1. júna 2013.

Prehľad liniek regionálnych autobusov:

  • 215  Bratislava, AS - Marianka, obec (vybrané spoje pokračujú do Stupavy)
  • 219  Bratislava, AS - Borinka, Staré pece 
  • 239  Malacky, žel.st. - Láb - Jablonové, č.d. 170 (vybrané spoje pokračujú na Turecký vrch)
  • 245  Bratislava, AS - Malacky, žel.st.
  • 249  Malacky, žel.st. - Pernek, č.d. 209 (autobusy pokračujú ďalej do Pezinka)
  • 250  Bratislava, AS - Záhorská Ves - Suchohrad - Malacky, žel.st. (vybrané spoje zachádzajú do Zohora) alebo Bratislava, AS - Láb - Jakubov - Malacky, žel.st.
  • 255  MHD Malacky
  • 259  Malacky, žel.st. - Kuchyňa, obecný úrad
  • 260  Bratislava, AS - Gajary, garáže
  • 265  Malacky, žel.st. - Malé Leváre, Jednota
  • 269  Bratislava, AS - Rohožník, sídlisko (vybrané spoje idú k Holcim, a.s.)
  • 275  Bratislava, AS - Závod, Jednota (vybrané spoje pokračujú do Borského Svätého Jura)
  • 277  Bratislava, AS - Studienka, horný koniec (vybrané spoje pokračujú do Bílkových Humeniec)
  • 289  Malacky, žel.st. - Plavecký Mikuláš, ŠM (autobusy pokračujú ďalej do Plaveckého Petra)

Okrem číselného označenia liniek zostáva zachované aj doterajšie označenie konečnou zastávkou a nácestnými zastávkami daného spoja. Prehľad liniek nájdete aj v schéme zón IDS BK.

Upozorňujeme, že nakoľko ešte neprebehla dopravná optimalizácia v rámci IDS BK, niektoré linky majú niekoľko rôznych variantov trasy. Venujte preto pozornosť aj cestovnému poriadku.

Trolejbusové linky 201 až 213 budú mať zatiaľ nezmenené čísla až do reformy siete trolejbusov.


22nd Feb 2013
-Samo Muránsky-

Comments

Login: Password:













You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB).
You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

810zssk23.8.2014 12:40 -1 +1#44 Re:
Reply on #43 od Laminatka:
Mne sa pre regionalne linky viac paci toto riesenie nez MHD:
http://idsjmk.cz/JRADY/510.pdf
Laminatka22.8.2014 19:28 #43 Re:
Reply on #24 od Salomon:
A ako by si oznacil linku na ktorej jazdia T busy s APU?
Elektricky by mali byt ine cisla ale tbusi nie ludom je to jedno ci nastupia do soru abus alebo tbus ludia to rozlisuju podla farby a vzhladu a nie podla palic.

v tych regionalnych linkach je zmetok a cp ako mhd by boli dobre len ked je raz jedna linka tak kazdy spoj by mal mat rovnake zastavky
810zssk12.8.2014 9:22 #42 Re:
Reply on #39 od pharel:
Jej spustenie je schvalene, ale akosi sa nerealizuje.
810zssk12.8.2014 9:22 -1 +2#41 Re:
Reply on #40 od Roberto:
CP vo formate MHD by boli nevhodne, ale kazdopadne by mali byt sprehladnene (po vzore IDS JMK). Comu sa ale treba venovat prioritnejsie je aby tie CP boli kvalitne po stranke obsahu, t.j. aby bolo normalne linkovanie, intervaly, rozsah prevadzky, atd.
Roberto11.8.2014 17:36 #40 Re:
Reply on #39 od pharel:
udajne uz coskoro (rok 2015) a JCL kedy sa dockame to ani Boh nevie, dam 100€ tomu kto spravi CPcka aspon trochu podobne MHD style
pharel11.8.2014 14:41 #39 Re:
Ahojte, stale ziadne info ohladom stpustenia II.etapy IDS?
pastekar27.5.2014 21:09  +1#38 Re:
Emilredpokladám že pól roka pred župnými voľbami.
Error 0x00726.5.2014 17:01 -1 +3#37 Re:
Reply on #36 od Emil:
Ej, ty si co vypil?
Emil26.5.2014 8:42 -6 +1#36 Re:
prosim vas o com je tato informacia?????
Oznacenie liniek je funkcne od ich spustenia, vo vlakoch i v autobusoch. Pravda tie plastove tabulky nic moc, ale lepsie ako nic....
Jedine co ma napada, ze na zastavke v Malackach budu aj cislelka vedla oznacnika.....Alebo ze z tabuliek sa cislo objavi aj na displeji......

Ale dolezitejsia otazka, a je tu o tom dlho ticho, KEDY BUDE SPUSTENA DALSIA ETAPA BID x krat odsunuta?
Solider28.5.2013 13:27  +3#35 Re:
Reply on #26 od Salomon:
Poviem to v skratke. Už siedmy rok tu funguje trolejbusová linka 33 a vôbec nemám taký pocit, že cestujúci niečomu nerozumejú. Rovnako druhý rok tu máme trolejbusovú linku 64. Kde je teda problém?
810zssk28.5.2013 10:40 #34 Re:
Reply on #33 od si:
Myslim ze na tom sa tu zhodneme viaceri (aj ked nie vsetci), len Salomon reagoval na moj prispevok kde som napisal ze nove/zmenene linky by som daval do bus radu.
si28.5.2013 10:30 #33 Re:
Reakcia na #31 od Valec: z hladiska zvyku ludi je to asi jedno, ale co ludom hlavne vadi je len take bezprizorne precislovanie liniek a je jednom pod akym heslom sa robi...
Valec28.5.2013 9:59 #32 Re:
Reply on #26 od Salomon:
Inde vo svete... sú mestá, kde trolejbusové linky od autobusových neodlišujú a nie je žiaden problém (napr. prešovská trolejbusová linka 38), na druhej strane sú aj mestá, kde je napr. linka 1 autobusová, električková aj trolejbusová a tiež s tým žiaden problém nie je (i keď to pre neznalých pomerov dosť sťažuje orientáciu).

Koniec koncov, kým nebolo v BA zavedené číselné označovanie liniek, tak boli písmenami označené všetky trakcie a bolo.
Valec28.5.2013 9:54  +2#31 Re:
Reply on #27 od si:
A nie je práve to dobrým dôvodom, aby sa tie číselné rady takto neodlišovali?
si28.5.2013 9:39 -2#30 Re:
Reply on #28 od slavius:
v den zmeny asi nejeden cestujuci mal s tym problem, dnes uz budu na to zvyknuti
810zssk28.5.2013 8:39 #29 Re:
Reply on #26 od Salomon:
Nepovedal si dovod. Ak hej tak ho prosim este raz odcituj. Jeden dobry dovod preco by trolejbusy mali mat vlastnu radu. Jeden benefit pre cestujucich.

Pozor, precislovanie existujucich liniek sa nepozdava ani mne, tam sa zhodneme.
slavius28.5.2013 7:58 #28 Re:
Reply on #27 od si:
Autobusy na 202 sú až natoľko veľmo ignoruvané?
si28.5.2013 7:42 #27 Re:
Reply on #25 od 810zssk:
skus vypravit na trolejbusovu linku autobus a sledovat na nejakej zastavke ze kolko ludi ten autobus odignoruje a bude cakat na vozidlo s tykadlami (ja viem, nie je to o cisle linky ale ludom to jedno nie je)
Salomon28.5.2013 6:10 -1#26 Re:
Reply on #25 od 810zssk:
Nesúhlasím s tebou ale je to tvoj názor ( nesoto )...
V poriadku,že T-bus jazdí po ceste-nepodstatné a nie je to dôvod na prečíslovanie!
Inde vo svete T-bus vchádza alebo aj jazdí vo vyhradenom pruhu kde jazdia aj električka a autobus.Linky sú odlišné už na pohľad.
Tu, to fungovalo dlhé roky a nejaký debil si povedal,že 205-60ka,logickejšie je a skús to pochopiť,to to: 210=20
201=21
202=22
203=23
204=24
205=25 a môžem pokračovať...
Dôvod?Dôvod som povedal ale ty ho neberieš,to nie je môj problém...Inde vo svete majú do konca A-busy od 1-49 medzi tým električky 50-55 a zasa autobusy a na koniec trolejbusy.Nevrav mi,že to nie je dôvod.
Skončil som túto tému lebo ak to nevie niekto pochopiť je debil...Celý život sa v DPB škrabú na hlave pravou rukou na ľavej strane hlavy a takto to je vo všetkom.ENDE
810zssk27.5.2013 13:58  +2#25 Re:
Reply on #24 od Salomon:
Trolejbus ide po ceste a zastavuje presne tam kde autobus a drvivej vacsine ludi je uplne srdecne jedno ci im pride autobus alebo trolejbus. Kdezto pri elektricke je pre cestujuceho dolezita informacia ze to je elektricka, lebo jednak stoji inde a jednak to ze je to elektricka moze ovplyvnit volbu cestujuceho. Preto je dolezite aby elektricky mali samostatny ciselny rad, zatial co pri trolejbusoch je to uplne zbytocne.

Uved prosim JEDINY (nesoto) dovod preco by mali mat trolejbusy samostatny ciselny rad.