Na linkách N33 a X13 budú jazdiť kapacitnejšie autobusy (from 1 Feb 2013)

Dopravný podnik tým rieši sťažnosti cestujúcich.

Na kritiku preplnenosti niektorých spojov liniek N33 a X13 zareagoval dopravný podnik nasadením kapacitnejších vozidiel. Linka N33 bude počas voľných dní a v noci pred nimi obsluhovaná kĺbovými autobusmi namiesto doterajších 12-metrových vozidiel. Na linku X13 budú v pracovných dňoch nasadené 10,5-metrové autobusy miesto doterajších 9,5-metrových midibusov. Midibusy sa presunú na linku 23.

Related stories

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes X13 z Eurovei na Hlavnú stanicu Sor 10.5 stále málo 😃
Reply on: N/A #35:
Neviem, ci to suvisi s tym, ale vzdy ked je na L23 9.5BN s manualnou prevodovkou, tak ten autobus bezne chodi na -13 alebo aj -15, a potom sa stane, ze dalsi spoj, na ktorom uz chodi 10.5 BN/ 9.5BN s automatickou prevodovkou, dojde relativne nacas, bez meskania. Tie crepy s manualnou prevodovkov su fakt otras.

Viem o situacii rano v Lamaci, a viem aj o krizovatke 505 pri vyjazde z Dubravky. Ale za ten cas, co chodili 10.5BN to chodilo stabilne, par krat sa stalo, ze bolo vacsie meskanie. Mozno by chcelo pridat viac minut na prestavkovanie, lebo ked pride na Mlaku 7.16 a odchod do Lamaca je o 7.19, tak mi to pride dost malo, na to, ze po ceste len nabera minuty. Za to jedno kolo sa lahko nabrat aj viac minut. Ked boli skratene po VW bez zachadzky na Mlaku, tak aj v spicke sa premavalo nacas, kedze mal prichod k VW o 7.11 a odchod do Lamaca az o 7.22.
Reply on: N/A #35:
Dnes ste tam mali rovno klbak ?
Reply on: N/A #35:
Rozdiel v kapacite medzi tymi 2 vozmi je len + 1 rad sedadiel + 2 sklopne sedadla , mozno 2-3 stojaci ....... to fakt neprežiješ ?
Už sme si na linku vybojovali 10,5 m autobusy (kapacitnejšie než 9,5m) a teraz zase tam idú 9,5m a idú na rannú špičku chodím L23 už 3 roky každé ráno a autobus je plný aj keď je 10,5m a keď tam dajú 9,5m to bude problem
Reply on: TomJ #20:
ale ved sa vracajú vozy 4009 a 4010
Reply on: Saturn #32:
Otazka je preco su spoje SL prazdne a spoje DPB nie.

Riesenie je proste Marianke zabezpecit kvalitnu taktovu dopravu v intervale aspon 30/60/60//60 na jednej linke. A nie tento bordel.
Uz aj samotne 37 do ZB su celkom preplnene, takze nemoze za vsetko len marianka a k rieseniu C, myslim si ze posilnit spoje SL nema zmysel ked tie uz teraz chodia takmer prazdne, neraz sa mi stava ze som v niektorych spojoch sam, alebo nas je do 5... a ohladom noveho spoja, to by mohlo byt fajn...
Reply on: Zvero #28:
K tomu ci sa vytoci asi tolkoto: http://imhd.sk/ba/galeria/galerie.html?
Reply on: Solider #27:
OK, len problem je ze ak vezmes tie klby zo 191 tak co das na 191? SORky vyhra nie su..
Na 37 klbove vozy a hotovo. Bude to najrozumnejsie riesenie. DPB sa nemoze donekonecna tvarit, ze tento problem nevidi. Raz to proste bude treba urobit. Len dufam, ze sa ten klb v tej Marianke na tom obratisku vytoci.... 😕
Reply on: 810zssk #19:
Včera tam boli minimálne 3.
Reply on: TomJ #25:
Ale hlavne uz aj po sucasnej trase 37 isiel klbak, to len v DPB maju zas nejaku haluz... Kazdopadne C by bolo najlepsie pre vsetkych.
Reply on: 810zssk #24:
Aj to by sa dalo vyriešiť:
a) zo Záhorskej by sa bus vrátil až na Bratislavskú a na Marianku odbočil z nej (to sa musí dať, keďže počas pútí jazdia do Marianky kĺby)
b) rozdeliť spoje linky 37 tak, že do ZB by išiel kĺb a tam by nadväzoval sólo voz do Marianky
c) zrušiť zachádzky 37 do Marianky a posilniť spoje SL, resp. zaviesť novú linku MHD s pravidelným taktom (niečo ako 630). Mohla by začínať na Patrónke a zastavila by len na zastávkach ŽST. Lamač, Vrančovičova, Pri Krematóriu, Krče, Trstínska a na zastávkach v Marianke. To by ale bolo navýšenie vzkm a je otázne či také niečo naozaj treba a kto by to platil.
Stav Vrakos si hodnotit netrufam. Ale nezabudajme ze tento rok bol novelizovany zakon a plati novy § domariankyklbakistnemoze...
Reply on: TomJ #22:
jak, ze v jakom stave? hadam povinnostou dopravcu je udrziavat svoj vozidlovy park v tip-top stave ?
Reply on: TeBeCe #21:
Otázne je, v akom stave sú tie zvyšné Karosy. Aby to nedopadlo tak, ako počas týždňa mobility na 32-ke, že viac nejazdili ako jazdili.
Reply on: 810zssk #17:
zeby denne vsetkych 70 CNG Karos bolo vonku?
Reply on: 810zssk #19:
No v posledných dňoch je tam vždy aspoň jeden, tak isto aj na 99. Petržalka má zrejme tentoraz nedostatok sólo vozov.