Dnes som videl 4310 a vzadu už nemal ten plastovy krit na motor z mriežkami ale mal normalny asi plechovy bez mriežok a bočne a zadne BUSE je zamrznute na boku ukazuje "MANIPULAčNA JAZDA" a vzadu prazdny panel. ?
Dnes cca 15.15 hod DN na NMM. Električka 4 #606 narazila do škody octavie. V kolone stali: (606),617,612,508, 607, a na konečnej linky 6 vozy: 531 a 618+619
Mam jeden zaujimavy postreh ohladom zmeny L27. Dost vela ludi sa stazuje, lebo po 20.00 (aj skor) mimo spicky jazdi L27 a L34 od Nam. MMM v smere na tahanovce naraz. Takze tahanovcania maju spoj raz za pol hodiny. Tento problem je aj z palackeho a NO. Doteraz chodili L27 o 03, 33, a L11 16, 46. Teraz idu obe na tristvrte cize aj z NO sa da na tahanovce dostat raz za pol hodiny. Niekedy mam pocit ze sa akosi zabudlo na najmladsie sidlisko. Kym na furcu prejde 5 busov na Tahanovce 2 a obe naraz ? ? ?
Sory ale www.dpmk.sk mi nechce spustit ? ? ?
390+391 dnes linka 6 služba 06031/2. Služba č. 09062 má prejazd na OC Važci na jedno kolo sedmičky o 15.16 a zo Štadióna TU o 15.52 hod. Služba č. 07022 má prejazd na deviatku o 15.02 z OC Važec a 15.51 zo Štadióna Loky.
PS: momentálne kto nemá služobáky, tak nech sa nepokúša o výpravu. Od 05.09.2005 je veľa zmien v CP a veľa služieb má prejazdy na rôzne linky....
No moj zlaty, tak toto si nie ze trafil vedla, ale namieril si puskou smerom k sebe. Vies co za IDIOTINU si prave napisal? Vodic je povinny sa oboznamit so vsetkymi sluzobnymi prikazmi predtym, ako sadne za volant. Co keby ja som sadol do elektricky a vydal sa podla cestovneho poriadku do zeleziarni, kde je vyluka kvoli oprave kolajnic? Ale ved nic by sa nestalo, ved by som bol po dovolenke ? len by som sa mozno vykolajil...
L 27 - 4097
L 37 - 3701
Zaujímavý odchod zo Sofijskej: 4097 cúvanie zrazu a potom aj 3701 cúvanie... po 2 minútach sa šofér 4097 spametal a šiel normálne. Žeby chyba vodiča alebo autobusu? hmmm...kto vie
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
3204
L.18-3204 ? ? ?