Isidor: Joj, jasné, ja som si, neviem prečo, predstavil budapeštianske "modré" metro a automaticky som napísal 6 vagónov Možno preto, že tam premávajú este staré Ečs, z ktorých majú v Prahe už len muzeálny exponát
No pražská *****, keď sa jazdí tých 90-110s (Cčko!), trvá zhruba tie dve hodinky... po zvyšok dňa už "len" 2-5 minút...v okrajovom režime 7. No, 30 sekúnd v metre je samozrejme blbosť, takže električky majú zjavne istú výhodu
A inak súpravy tu majú 5 vagónov...dlhšie už urobiť nemôžu, aj keby chceli, lebo nie sú na to nástupištia v staniciach (a pritom sa pôvodne začínalo s troma vozňami!)
Poprosil by som všetkých ak má niekto informácie o prevádzke vozov (zaujímavosti, prehľad reklám, sfarbenie, DN, datumy a pod.) a má chuť rsp. ochotu sa podieľať na tvorbe databázy vozidiel poskytnutím týchto informácii nech sa mi ozve na mail v nicku....
To čo mám sú len hrubé základy a aj tak nie kompletné...
Zatiaľ by sa jednalo najmä o vozidlá
Ikarus 280 všetkých verzii (4001 - 4212)
Karosa B731/2 (6201 - 6415)
+
všetko čo jazdí.
T3 (od čísla 336)
KT8 a T6A5...a samozrejme trolejbusy.
Isidor: No hej, ale pražská špička netrvá len hodinku-dve a také sólo sa so súpravou 6 vagónov metra tiež veľmi nedá porovnávať Na druhej strane tu máme hádam porovnateľnú priemernú vzdialenosť zastávok (okrem "nezetkových" spojov) a keď tak pospomínam na 30-sekundový interval spred 10 rokov...
Premávka R-liniek na rychlodráhe, v čase od 5:15 do 5:45, s odchodom z VA U.S.S. a len smerom do mesta:
- 10 vlakov 2xT3
- 4 vlaky KT8D5 (z toho jedno KT8RN)
- 2 vlaky sólo T6
- 1 vlak 2xT6
- priemerný interval v tomto čase je 1 min. 45 sek.
Teraz som si spomenul. Na 521 uz niekto prejavoval svoju 'vyspelost' a povyryval do par okien zopar 'symbolov.' Ked to takto pojde dalej, zachvilu budu nase eliny vyzerat ako stanok PNS v Barci. Po tom co ho zopar razy vykradli, dostal oplechovanie vsetkych okien.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nodes