L2: 607, 612, 626
L3: 367, 408, 606
L4: 364, 389, 613, 616
L5: 523, 531
L6: 388, 402, 412, 419
L7: 387
L9: 517, 521g, 534, 537...517 nahradená 617 o 12.40
Z: 530
xR1: 5212
L12: 3522
L14: 5237
L16: 3513
L18: 3503, 3523, 3527, 3530
L19: 3532
L23: 6240
L27: 3516
L28: 5220
L29: 5214, 5217, 5221, 5240, 5243
L30: 3528
L32: 3210, 3511
L33: 5232
L34: 3215
L36: 5208
RA5/6 rsp. R3: 6258, 3523
L71: 1008, 1009, 1018
L72: 2002, 2006, 2007
Bus ktorý mal nahrádzať električku s odchodom o 12.43 od Krajského uradu sa dotrepal o 13.01. Košickým vetrom ošľahaní železiari ešte museli v rámci blížiaceho sa maratónu abslovovať cezpoľný beh, lebo vodič 6258-ky jednoducho ignoroval električkovú zastávku a zastavil až na parkovisku pred budovou Východslovenskej vodárenskej spoločnosti na Komenského ul....
Druhá R3-ka v podobe Solarisu č. 3523 už stála na BKV v električkovej zastávke...
Neviem ale nikde na zastávke nie je oznam o tom, že autobus zastaví tam kde uzná vodič za vhodné.
? ? ?
L3: 367, 408, 606
L4: 364, 389, 613, 616
L5: 523, 531
L6: 388, 402, 412, 419
L7: 387
L9: 517, 521g, 534, 537...517 nahradená 617 o 12.40
Z: 530
xR1: 5212
L12: 3522
L14: 5237
L16: 3513
L18: 3503, 3523, 3527, 3530
L19: 3532
L23: 6240
L27: 3516
L28: 5220
L29: 5214, 5217, 5221, 5240, 5243
L30: 3528
L32: 3210, 3511
L33: 5232
L34: 3215
L36: 5208
RA5/6 rsp. R3: 6258, 3523
L71: 1008, 1009, 1018
L72: 2002, 2006, 2007
Bus ktorý mal nahrádzať električku s odchodom o 12.43 od Krajského uradu sa dotrepal o 13.01. Košickým vetrom ošľahaní železiari ešte museli v rámci blížiaceho sa maratónu abslovovať cezpoľný beh, lebo vodič 6258-ky jednoducho ignoroval električkovú zastávku a zastavil až na parkovisku pred budovou Východslovenskej vodárenskej spoločnosti na Komenského ul....
Druhá R3-ka v podobe Solarisu č. 3523 už stála na BKV v električkovej zastávke...
Neviem ale nikde na zastávke nie je oznam o tom, že autobus zastaví tam kde uzná vodič za vhodné.
? ? ?
Dispecer
14: 5229
34: 3215