A čo keby tgen váš slávny podnik začal počítať s nejakou inteligentnou a smeroplatnou mernou jednotkou, napríklad nápravovým kilometrom alebo, čo je podľa mňa ideálne, s miestokilometrom? Či to nejde, bo še to tak nigdy nerobilo:-)?
Nie, KT8 je fyzicky článkové vozidlo. Keď sa však povie, na linku X bol vypravený vlak, môže to byť tak sólo (napr. T3, T6), ako aj KT8. Akurát čo sa týka vozidlových km, DPMK to vykazoval (vykazuje?) ako sólo vozidlo. Ale tu ide o nesprávnu interpretáciu, pretože aj keď KT8 je jedno celistvé kĺbové vozidlo (nie súprava vozidiel), vykazuje spotrebu a kapacitu ako 2 vozidlové jednotky.
Nodes: Sólo je jedno vozidlo, súprava sú dve vozidlá a potom je ešte článkové vozidlo=používa sa hlavne pre pojem kapacitnosti. A vlak=spoj. V tomto prípade bez ohľadu na kapacitu, či dĺžku. Spojenie "sólo vlak" je taký slovný paškvil, spolu to neznie dobre.
Zase to blbe a nedoriesene nastupovanie prednymi dverami. ? Aj tak sa nazdavam, ze keby vo VPMK chceli, tak tie KT8 na trojku daju. Takze asi skor je tam iny dovod.
Jedným z dôvodov môže byť, že KT-čiek je nedostatok a nariadením ODS sa prednostne vypravujú na R-ky s ohľadom na nástup prednými dverami. Ale možno je aj iný dôvod.
pripajam sa ku Ayreonovej otazke, lebo sa v tom fakt nevyznam a zaujima ma to. Ked sa KT8 beru ako sola, preco nie su nasadzovane na trojku? Aj ked, kedysi som pocul vyraz " solo vlak " a z toho som cisty. ?
Pri mojom návrhu celková kapacita miest na úseku klesá, to je pravda. Ale na druhej strane argumentujem tým, že ponúkaná kapacita bude rozložená rozvnomerne. Dnes v sedle po desiatich minútach prichádza raz sólo vozeň a raz dvojica. Väčšina cestujúcich prepravujúcich sa do centra využíva ako obslužnú zastávku pre centrum Námestie osloboditeľov a z tohto dôvodu pri čakaní na spoj nerozlišuje medzi spojom L3 a L7. Preto sú spoje L3 neúmerne natrieskané, zatiaľ čo spoje L7 sú v celkom únosnej obsadenosti.
Ak počítame obsaditeľnosť jednej sólo električky ako 100 osôb, v mojom návrhu sa zníži počet miest za hodinu na trase NO - Jazero v jednom smere zo súčasných 3x200+3x100=900 na 4x100+4x100=800 miest v sedlovej hodine. Kompenzáciou však bude rovnomernejšia ponuka a hlavne atraktívnejší interval pre cestujúceho.
Proti 8 min. intervalu v špičke nič nemám, ale na ten momentálne niet. Môj návrh sa dá realizovať hneď a DPMK na ňom ešte ušetrí.
Este som zabudol. Dnes musim pochvalit vodica l. c. 7, ev. c. radsej neuvediem, co ked to nahodou citaju jeho nadriadeni ? , ktory bol na OC Vazec z Tech. Univ. za 23 minut (ano, citaj dvadsattri). Tak to som uz davno nezazil... Mozno to bolo v tom, ze uz pocas cesty menil tabule l. 7 za DO VOZOVNE - chcel co najrychlejsi skoncit. Ani 13-ka by nebola rychlejsia ?
SHORTY: Vdaka ?
Vladimir: Veeelmi pochybujem o zvyseni kultury cestovania pri Tvojom navrhu... To by mozno bolo mozne ? pri 8 min. v spicke, 12 v sedle a cez vikend je 20 a celkom to staci...
Pred nedavnom tu niekto pisal, ze 537 je na VP. Dnes bola na skusobnej jazde. Lak ma v predchadzajucej kombinacii.
Citam, ze prisel 3527? Fajn, postupny koniec klbovych autobusov v KE pokracuje.
Ayreon: Keďže ti nikto nedal odpoved na tvoju otázku, ja ti len môžem povedať to čo som pochopil z vysielačky. Vozidlo 512 malo zlomený pantograf,ostalo viesieť pod mostom VSS, vodič vymenil pantografy a čakalo sa na nahodenie meniarne. Ale trvalo im dosť dlho,nakoľko nevedeli nahodiť,kým prišli na to,že práve zdvihnutý pantograf na 512 skratoval úsek. Takže na to potom prišli a čakalo sa na voz,ktorý odtlačí 512 a v takýchto situáciach a vo všetkých ostatných je DP svetový,lebo operatívnosť je nulová alebo na bode mrazu!!!!!!!! ako sta si už určite všetci všimli, tu u nás v KE.Pa pekný deň a príjemné cestovanie ak využijete MHD.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nodes
Citam, ze prisel 3527? Fajn, postupny koniec klbovych autobusov v KE pokracuje.