Ahoj vsetci-chcem sa s vami podelit o vcerajsi zazitok 
Vcera pp sme sli s malou z trznice a cakala som, co pekne nam dojde. Takze-konecne som sa mala cest zviest sa s klbovym dracikom-2601. Znutra vonal novotou-mal vsak zopar detailov, ktore kazili dojem-puknuty strop pod srobmi ci vystelku podlahy odstavajucu od stien. Cakala som vsak na to podstatne-co budem pocut. A poviem vam, to, co nasledovalo, mi vyrazilo dych. Musim konstatovat, ze rozdiel medzi klbovym a kratkym dracikom je obrovsky a kratky sa da proti tomu, v com som sedela pokojne nazvat haraburdou (ale pssssssssst
). Motor mal neuveritelny zaber, akcia prevodovky bola priam ucebnicova-take nieco som este u Karosy nezazila. Je o nieco hlucnejsi ako diesel (pre znalcov nasich busov zvuk ma podobny ako 4202).Pravidelnost prevodov bola neuveritelna, cely stroj pracoval ako hodinky, bolo to kompaktne, vobec nestracal vykon ako kratke draciky. Myslim si, ze ked sa tomu vychytaju vsetky muchy, ako to nestastne prehrievanie, odviedol sa kus dobrej roboty
Cas ukaze

Vcera pp sme sli s malou z trznice a cakala som, co pekne nam dojde. Takze-konecne som sa mala cest zviest sa s klbovym dracikom-2601. Znutra vonal novotou-mal vsak zopar detailov, ktore kazili dojem-puknuty strop pod srobmi ci vystelku podlahy odstavajucu od stien. Cakala som vsak na to podstatne-co budem pocut. A poviem vam, to, co nasledovalo, mi vyrazilo dych. Musim konstatovat, ze rozdiel medzi klbovym a kratkym dracikom je obrovsky a kratky sa da proti tomu, v com som sedela pokojne nazvat haraburdou (ale pssssssssst





TeBeCe