Kontorla lístkov sa podľa mňa bude robiť ako doteraz. Teda MHD revízor DPB, vlak hlavne sprievodca a revízor ZSSK, SAD vodič pri nástupe prednými dverami a revízori SAD. Nezdá sa mi totiž účelné, aby napr. vo vlakoch chodili okrem sprievodcov a revízorov ZSSK aj revízori BID.
Práveže to už začalo... v lete sa začnú sťahovať prvé rodiny a keď si predstavím ďalšie zastavané hektáre o dva roky, no... ale robím príliš veľkú paniku, radšej sa budem len pozerať
Nemusia sa dohodnúť... Nikto ich ani nenúti prevádzkovať linky BID. Pokojne to môže robiť niekto iný, napr. Dopravia ? alebo iné SAD-ky... Oni si musia uvedomiť, kto je od koho závislý...
Takze ak bude danu linku vypravovat DPB bude to nepostacujuce a staci vymenit dopravcu a smahom prutika bude kapacita idealna. (!!!chcel by som pripomenut vysiu kapacitu vozidiel mestskych oproti primestskym)
Mohol by som predať niekoľko ročníkov Dráhy, Železničného magazínu a Dopravného magazínu, keby si chcel. Nemám na to už miesto.
mailto: s499bodka1zavináčcentrumbodkacz
Projekt počíta s vybudovaním dopravného prestupného uzla železnica - autobus - električka, teda s prebudovaním prestupnej stanice mimobratislavskej autobusovej a železničnej dopravy na systém mestskej hromadnej dopravy.
Majo