Reply on: pepke #99404:
Oficiálne sa pri týchto výjazdových spojoch má obslúžiť zastávka Vazovova na Vazovovej, a zastávka Vazovova na Radlinského sa neobsluhuje. Na Radlinského síce vodič zastaviť musí, lebo si musí ručne prestaviť výhybku, ktorá nemá elektrický prestavník, ale keď zastane až priamo pred výhybkou, je už mimo priestoru zastávky, čiže iné ako svoje dvere by ani otvárať nemal, a ak by zasa zastavil tak, aby oficiálne zastávku obslúžil, musel by sa prejsť pešo cca 10m k výhybke a 10m nazad 
Prečo však dotyčný vodič nestál na Vazovovej (dolu) mi jasné nie je. Buď mu to nikto nevysvetlil, alebo je to ignorant. Tam sa totiž stáť má.
A inak, takéto témy, ak sa nemýlim, pre budúcnosť patria do Dispečera

eripmav
To kto vyratal a ako... aku ratal rychlost chodze, ake trasy... ja osobne sa dostanem zo zastavky Lucanka do Nemocnice Petrzalka za cca. 10minut pesi, a to osobne povazujem za prijatelnu dostupnost, a pri takejto "norme" je podla mna v dosahu planovanej elektricky minimalne 50% obyvatelstva petrzalky ak nie este viac... Povazujem za normalne dochadzat pesi na zastavku aj naprikald z nemocnice petrzalka na zastavku lucanka...
treba si uvedomit ze:
- pesi pohyb je zdravy, dokonca 3-4km chodze denne je najlepsia odporucana prevencia kardiovaskularnych chorob, a to prosim aj pre dochodcov... a to je dobra hodinka pesi...
- nosny system nemoze brat ohlad na osoby so zdravotnymi problemami, pre tych musi byt ina forma dopravy, nosny dopravny system musi brat ohlad na zdravu vacsinu