Reply on: Malic #98985:
Trolejbus je rovnako ekologicky subsystem a dokonca investicne a prevadzkovo ekonomickejsi. Kapacitne pre Petrzalku dostacujuci (minimalne vo vyhlade 2020), naopak, elektricka bude pre Petrzalka naddimenzovana (centrum uz nebude takou vychytenou destinaciou - bude sa to presuvat na Nivy) a bude obsluhovat z hladiska 10 min pesej dostupnosti len do 20% uzemia. A neplanuje sa urobit esteticky, prave naopak. Mesto ju planuje urobit len ako holu trat bez upravy okolia, ba dokonca hovori, ze necha rozostavane useky... Nikto tunel kopat nechce, tunel je sucastou TEN-T17 a neuvazuje sa v nom s prevadzkou MHD v podobe elektriciek ale vylucne lahkych mestskych suprav. Ziadne peniaze sa nenasli, je to financovane z EU fondov za garancie statu...
Marcelllooo neprestane presadzovat variant NS MHD lebo prinasa pozitiva za minimalnej existencie negativ a taktiez neprestane poukazovat na rizika elektrickovej trate do Petrzalky, ktore tu uz vela krat menoval.
Marcelllooo ti dovoli tykanie a dokonca si sam dovolil tykat tebe. Rad bude s tebou komunikovat ci uz cez mail alebo cez icq. Napis mu, prosim (icq: 334738979) ale az v utorok, lebo dovtedy bude v Parizi...
S499.1023
Ad invektívne a partizánske: máš šancu sa obhájiť pred každou jednou mojou invektívou. Len neviem ako, keď každá jedna "invektíva" je pravdou.
Zatiaľ si nebol schopný priniesť ani jedno číslo, ani jeden konkrétny argument v prospech tvojho riešenia, len tu škrečíš po ostatných aby ti dokladovali svoje riešenia.
Na to, aby som videl, že VLAK nesupluje ELEKTRIČKU, že relácia Petržalka - Nivy nesupluje reláciu Petržalka - Centrum, že VLAK je drahší ako ELEKTRIČKA skutočnew nepotrebujem byť veľkohubým projektovým managorom diskových polí.
Mimochodom, na žiadne trolejbusy v Petržalke nemáte nárok, trolejbusy kapacitne NIČ neriešia. A ak nechcete električku, asi vám nezáleží na životnom prostredí, takže si majte aj naďalej autobusy.