Návrh nosného systému je samostatným projektom, pripravovaným nezávisle od TEN-T. Trasa nosného systému má ísť stredom Petržalky popri Chorvátskom ramene na Šafárikovo námestie. Má však byť podľa plánov hotový v roku 2012, kým tunel železničnej trate TEN-T o tri roky neskôr.
Dovtedy má nosný systém premávať po Starom moste. Kým v tuneli sa ráta s mestskými vlakmi, v dočasnom riešení na Starom moste má ísť o električky.
Ministerstvo životného prostredia žiada spracovanie dopravnourbanistickej štúdie, ktorá bude riešiť súlad oboch projektov – železničnej trate TEN-T s nosným systémom.
http://bratislava.sme.sk/c/3745746/Nova-trat-ma-v-meste-dva-varianty.html
Dovtedy má nosný systém premávať po Starom moste. Kým v tuneli sa ráta s mestskými vlakmi, v dočasnom riešení na Starom moste má ísť o električky.
Ministerstvo životného prostredia žiada spracovanie dopravnourbanistickej štúdie, ktorá bude riešiť súlad oboch projektov – železničnej trate TEN-T s nosným systémom.
http://bratislava.sme.sk/c/3745746/Nova-trat-ma-v-meste-dva-varianty.html
MEG0