Verim ze Mercedes je schopny vyrobit to aj tak aby bolo mozne fotobunku vypnut (bez fotobunky to totiz dodat nechcu a odmontovanim sa straca zaruka), pripadne majstri vymyslia nieco ine.
Kym na sebe nemaju pat kilo parfumu tak je dobre. Mne stacilo ked sa vedla mna v 840 usalasila sprievodkyna ktoru bolo citit na celu polku jednotky. Radsej som emigroval do druhej casti (a nebol som jediny )
Výnimka. Ja sa obvykle stretávam s bliakajúcimi sprievodkyňami v okolí Prešova, ak tam cestujem vlakom. Hnusná, škaredá a neupravená tetuška sa ma zvýšením hlasom doprosuje preukazu a že "brej den a ani děkuji" od nej nebolo počuť. Žiaľ.
A čo sa týka koridoru, možno je to fajn. Ale tie pantografy a vozne made by Waggonbau Bautzen in 1970s sú skôr hanbou toho pekného koridoru, kde sa jazdí len 120, lebo súdruhovia zase, ako inak, spia a trt pre tú 160 robia.
aka vynimka to ze ho prilozila a uznala, znamena ze plati.. jedina vynimka aka moze byt je ta, ze mi ho ani neskontroluje
intony: fakt, velmi na mna zaposobila uroven zeleznic... digitalne transparenty najblizsich odchodov takmer v kazdej stanici, rekonstruovana trat smer piestany... ma to fakt uroven...
Nemam rad ked breses velkymi pismenami. Mercedes Benz CapaCity V BRATISLAVE PROBLEMY S DVERAMI NEMAL. Dlho sa zatvarali z toho dovodu ze maju fotobunku a tak sa nezavru ked tam stoja ludia. Neslo o technicku poruchu, ale o spravne fungovanie systemu. Overuj a potom tu nadavaj.
Počuj a ty si čo? Nenavykol si si moc otvárať si držku? Decko pofuckované! Na mysli som mal Mercedes Capacity a prečo teda sme zatvárali 3minúty druhé dvere??? Ty si všade bol, všetko videl ale HOWNO vieš!!! SHUT THE FUCKA!!!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider