Reply on: S499.1023 #95304:
Kukni sa kde je MHD v Žiline a kde je naša. Na dopravu hlavného mesta je to čo tu máme hanba. Keď sme si tu my manuálne cvakali lístky v tých označovačoch čo boli na rozlúčke Ik 280 tak oni tam veselo cvikali lístky v tom čo my teraz a aspoň sa mi tam nikdy nestalo, že by tam označovač nefungoval. Všetko dokážeš kritizovať, ale môžeš, vieš, máš argumenty, žiješ dlhšie, proste máš tromfy v ruke všetky. Ale čo je na našej MHD dobré? Stojí totálne za nič! Jediné čím sa ako prvý a posledným znakom kvality vie DPB a jeho fan club oháňať je MODERNÝ PRESTUPNÝ SYSTÉM KTORÝ FUNGUJE VŠADE V MESTÁCH VYSPELÝCH KRAJÍN. Len zaujímavé na tom všetko je, že len Blava má tento systém, inak linky odvšadiaľ všade fungujú vo zvyšku miest na Slovensku, lebo podmienky tam skrátka na takú MHD založenú na prestupoch niesú a niesú ani v BA, len tu sa to ignoruje. V článku k rozlúčke s Ik 280 bola aj kritika na expresné linky, ktoré Ikarusy hradili a poskytovala sa týmito linkami náhrada za chýbajúci nosný systém. Tieto linky zmizli, ostalo tu po nich torzo zo 117 a 112, totálne smiešne intervaly pre zosmiešnenie tejto filozofie expresných liniek. Expresné linky zmizli a nosný systém sa neobjavil. Čo nahradilo všetky tie expresné linky spĺňajúce aj kritérium pre názov odvšadiaľ všade?
aNTI
Riesenie? Vymenit latku, pripadne aj penu.
Supermegahyper sedacky ktore nepotrebuju udrzbu nenajdes stevo.
Amos, tepovanie coho? tej latky? tak hadam do pracky, ale>
cenu metra takej latky tipujem na 100,- a povedal by som ze tak dve sedacky z toho vystrihnes. cena peny myslim takmer zanedbatelna. Zda sa mi, ze za vymenu peny a latky na 40 sedadlach ik435 by som zaplatil cca 2000,- koruniek. Vyvedte ma z omylu.
To nie je taka katastrofalna cena, aby sa po niekolkych rokoch prevadzky vymenili aj vsetky potahy. Ale samozrejme, proti praniu a znovanalepeniu nenamietam, ale to by sa muselo robit pravidelne, lebo hentie cierne vzadu v ik435 uz asi pracie prasky nezvladnu.
a najlepsie sedacky su laminatky s primontovanym drevom, na to lep pena, a oblepene potahom, na opretie a pod prdel.