Spectre: suhlasim uplne z tebou. A ako pravidelny sprievodca stacilo by zajst do garaze a vymenit snek dveri.Alebo aj v BA je KE problem , niesu sneky?
TURBO:Ano u nas v kosiciach sa planuje z plynovymi autobusmy.Uz sa dal robit prvy pokusny kralik Karosa B732 ev.c.6230 a onedlho budu ho nasledovat aj 6236 , 6222 , a B731 ev.c.6367.Planuju sa aj generalky B742 3101-3105 ale s tym ze autobus bude mat zatial agregat na naftu.
Dnes som bol v blave a poobzeral som si neake veci.O tom napisem ale neskor.
TURBO:Ano u nas v kosiciach sa planuje z plynovymi autobusmy.Uz sa dal robit prvy pokusny kralik Karosa B732 ev.c.6230 a onedlho budu ho nasledovat aj 6236 , 6222 , a B731 ev.c.6367.Planuju sa aj generalky B742 3101-3105 ale s tym ze autobus bude mat zatial agregat na naftu.
Dnes som bol v blave a poobzeral som si neake veci.O tom napisem ale neskor.
ufo
Teda, neda mi to pokoj, niekto kritizoval Ikarus 412 kvoli usporiadaniu sedadiel 2+2 vzadu, ale vsak tak to maju aj vsetky Karosy 732 932.
A ked sa uz porovnava Citybus a 412, nemyslim si ze 412 je na tom horsie. Hlucnost je rovnaka ako v Citybuse (nemyslim tie co su v Karl.Varoch).Citybus ma po karoserii vselijake otvory,412 je pekny sumerny autobus.A z 412 sa vzadu ked stojim,pozeram na cestu, kdezto z Citybusu sa da akurat sledovat obloha a oblaciky.(kvoli stojatej verzii motoru) A Citybusom uz bola venovana aj opodstatnena relacia v Obcankom jude na Nove.No ale aj tak je to jedno,autobus ako autobus...