Alebo posilnením intervalu ráno z 12 min na 10 a poobede z 15 na 12 ? s obsadzovaním týchto autobusov by sa malo narábať citlivo lebo kapacitou sú nižšie ako ich predchodcovia...
Ešte postreh k premávkovému obdobiu L184, že v letnom semestrio končí akosi priskoro lebo skúšky začínajú až v júni a nie máji kedy linka končí premávku. Okrem toho neexistuje premávka L184 cez skúškové obdobie kedy sa na EUBA musia dopraviť študenti a profesori, resp. skúšajúci.
ja sa tomu nerozumiem, ale na minerálka.info som čítal, že u trnavských pantografov môžeš byť rád ak ti fungujú 2 zo 4 motorov, tak sú dobre udržiavané.
Ano, sú aj také, napr. Albus, ktorý nepredáva miestenky a ak sa naplní kapacita, tak zostaneš na AS. Na smer TT je ale väčšina DAL taká, že aj keď máš miestenku, tak nad tebou visia stojaci cestujúci, až po schody.
Z môjho pohľadu nemôžem potvrdiť informáciu, že je to zabijak. Možno sú trochu hlučné pri rýchlejšej jazde, ale to je jediná chybička krásy na tomto vozidle. Inak je to celkom výkonný a pohodlný voz s celkom útulným interiérom.
Na 37 to môže byť zabijak len z jedného dôvodu: Cez rannú a poobedňajšiu špičku sú tieto vozidlá kapacitne nepostačujúce. Dalo by sa to riešiť aj 12-metrovými vozidlami z 3 kolóny, napríklad nejaké Vrakosy.
Zdravím. Som tu new. Videl somnové SORky, niesú nahoršie, neviezol som sa nimi ale vraj na 37 je to zabiják. Potvrdil mi to aj známy čo cestoval z Krematória do Petržky, alebo spolužiačka z Lamača.
Chcel by som pochváliť šoféra na L50, ktorý robil odchod o 19:22 z Auparku 18.12., voz 2825. Na Auparku poradil cestujúcemu ochotne kde si môže kúpiť lístok, ďalej zastavil aj napriek zdatnej tme a zlej viditeľnosti pri Artmedii cestujúcim hoc 10metrov za zastávkou ale zastavil. Na Šafku zas počkal ochotne dobiehajúcich cestujúcich z L4. ?
Inak som zvedavý, ako pekne sa bude nové červené logo DPB vynímať na žlto-zelených SPP vrakosách a soláčoch... ? alebo spravia aj zelenú verziu loga? ?
Hranica pôsobnosti VOR je na východe totožná so slovenskou hranicou. Obsluhuje všetku dopravu až do Bergu, či Kittsee. Samozrejme aj Wolfsthalu. Ak rozhodne VOR, že PostBus do toho, či bude jazdiť bratislavská MHD až do Hainburgu, musí sa prispôsobiť. Je to ako ten príklad s kovaříčkem a kovářem.
teda aby som to zhrnul, zmyslom celej tej linky by malo byť pokrytie Wolfsthalu a Hainburgu plnohodnotnou MHD Bratislava.. Ak tam má byť iná tarifa, špeciálny lístok, nástup prednými dverami, a neviem čo ešte všetko navyše, nesplní to tento hlavný význam.... A okrem toho za rovnakých podmienok tam už aj tak premávajú Slovak Lines...
ok, možno máš pravdu.. Neviem, kde je presne hranica VOR, či vo Wolfsthale, alebo niekde inde... Ale vychádzal som z toho, že sa neplánuje, aby VOR platil až do BA.. a to by ani nemalo význam..
Ináč keď by už naozaj mala byť tá linka do Wolfsthalu, som za to, aby na nej platili rovnaké podmienky ako v celej MHD v BA.. Pretože ak tá linka má byť súčasťou MHD, a má ju prevádzkovať DPB, majú byť podmienky rovnaké ako v celej BA.. Veď ak niekto pôjde až do Hainburgu, cesta bude dlhšia, a teda bude potrebovať aj cestovný lístok s dlhšou časovou platnosťou... a mali by platiť aj električenky..
Proste nevidím žiaden dôvod, prečo by mal byť nejaký špeciálny cestovný lístok..
enumaelish
Ešte postreh k premávkovému obdobiu L184, že v letnom semestrio končí akosi priskoro lebo skúšky začínajú až v júni a nie máji kedy linka končí premávku. Okrem toho neexistuje premávka L184 cez skúškové obdobie kedy sa na EUBA musia dopraviť študenti a profesori, resp. skúšajúci.