Reply on: vado #90837:
Reálne skúsenosti mám také, že z hľadiska spoľahlivosti naozaj niet čo vytknúť. Z hľadiska jazdných vlastností také, že Daewoo si môže pochvaľovať len ten, kto nikdy v ozajstnom aute nesedel ? . Mal som všetky škodovky od 1000 MB po aktuálnu generáciu okrem Superblba a taktiež sa nemôžem na nič sťažovať. Okrem toho som ale pracovne vystriedal všemožné značky od spomínaných Daewoo cez Hnisany, Sople až po VW, Mercedes a BMW a môj záver je jednoznačný - už nikdy iné auto, než nemeckého pôvodu, pričom pre tento účel sa Sopel nepovažuje za nemeckú značku ? . Ale moje srdce bije len pre Schadefabriku.
810zssk
2) Re #90866 Zvero: A preco by si zas chcel elektricky s vlakovym rozchodom?
3) Re #90868 Zvero: Aj keby tarifa bola normalna avsak bez platnosti elektriceniek (velmi pochybujem ze tam platit budu, za velmi sci-fi predpokladu ze by sa to realne spustilo by sme mohli byt happy ak by to stalo tolkoto) by to z Racka do Stupavy stalo tak 18 sk (30 minut). Slovak Lines zaplatis 18 sk z ASMN a dostanes vacsiu kvalitu. Je sice pravda ze "elektricenkari" by stikali asi az od Zahorskej Bystrice ale stale je to rozdiel len 4 sk, takze o vyuziti velmi pochybujem. Dalsia vec je (ako viaceri napisali) ze ak ma fungovat BID tak takyto cirkus tu byt nemoze. Ja proste tejto informacii neverim.