Reply on: Mike #89948:
Mala by sa začať obnova vozového parku v takom množstve, aby to bolo dlhodobo urdžateľné. Nepotrebujem väčšie merado, len nech sa obnovuje to, čo treba. Dá sa to jednoducho spočítať. Dávnejšie som to rátal. Ročne 36 kĺbakov, 14 sól, 5 trolejbusov kĺbakov, 8 sól trolejbusov a 8 tramvají (štryri súpravy). Nie je problém to presne prepočítať.
kecho
predbehol si ma
"Všetkých osemnásť midibusov značky SOR BN 9.5, z ktorých časť začína v týchto dňoch jazdiť pre MHD, je takisto nízkopodlažných."
zabudli dodať, že "čiastočne" NP...
„Samozrejme nedá sa s deväťapolmetrovým autobusom nahradiť kĺbový autobus len preto, že je nízkopodlažný,“ konštatoval R. Kadnár.
to je objav ? ale čo takto priznať aj fakt, že aj stará karosa bol adlhšia ako nový sor...
"...nový prevádzkový predpis... Úlohou vodiča je v prípade, že uvidí na zastávke čakať vozíčkara, vysunúť mu mechanickú plošinu, pomocou ktorej nastúpi."
aj keď bude čakať na iný bus? ?