Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #88781:
Situaciu nasho VS dobre poznam, ani som nemyslel, ze sa prihlasia do "vyberoveho konania" hned nejaky absolventi, do takych funkcii by mali ist ludia s praxou a nie nejaky skrachovali ekonomovia, ktory nerozumeju ani doprave ani ekonomie. Podobny problem s urovnou je na vacsine VS, bolo by treba zmenit cely system vyucby, ale to je do ineho diskusneho fora. ?
Reply on: Sharon #88782:
Je to správne. Ak práve nejde 32, dá sa ísť linkou 93 na Zochovu a odtiaľ 31 alebo 39 na Slávičie údolie.
Dobrý deň, pomôže mi niekto, potrebujem súrne zistiť spojenie z Hlavnej stanice na Ilkovičovu ulicu, konkrétne sa potrebujem dostať na Fakultu elektrotechniky a informatiky. Našla som trolejbus č. 32, predpokladám že treba vystúpiť na zástavke Slávičie údolie. Dá sa aj inak? Ďakujem.
Reply on: kiko #88735:
Nechcem ta sklamat, ale na prislusom odbore na Zilinskej univerzite nestuduju len ludia, ktori sa zaujimaju o dopravu. Naopak, dopravakov je tam vyrazna mensina. Ked som v rokoch 1997-99 stravil dva rocniky studiom odboru Prevadzka a ekonomika cestnej a mestskej dopravy (z ktoreho som odisiel z vlastnej vole pre velke znechutenie urovnou skoly i spoluziakov), zistil som, ze skoro vsetci ti, ktori sa tam hlasili a dostali, tuto skolu a tento odbor povazovali len za nahradne riesenie, keby sa nedostali na EU v Bratislave. Kedze sa na EU nedostali, isli do Ziliny. V prvom rocniku si dokonca polovica nasho kruzku plietla trolejbus a elektricku!!! Takze nejake velke iluzie o kvalite absolventov (cest vynimkam, niekolko takychto svetlych vynimiek aj tu na fore diskutuje) by som si nerobil.
Reply on: nicktosh #88734:
Ta terminologia je trosku inak. Na Zilinskej univerzite je Fakulta prevadzky a ekonomiky dopravy a spojov, v ramci ktorej sa studovali odbory:

- prevadzka a ekonomika zeleznicnej dopravy (PEZD) - dnes Zeleznicna doprava
- prevadzka a ekonomika cestnej a mestskej dopravy (PECMD) - dnes Cestna doprava a samostatny odbor Dopravne inzinierstvo
- prevadzka a ekonomika leteckej dopravy (PELD) - dnes Letecka doprava a samostatny odbor Profesionalny pilot
- prevadzka a ekonomika vodnej dopravy (PEVD) - dnes Vodna doprava
- prevadzka a ekonomika spojov (PES) - dnes Postove technologie a inzinierstvo a Postove sluzby

a dalsie odbory, ako je uvedene na http://www.fpedas.uniza.sk/ects/index2.htm

Len tak mimochodom, byvaly premier Dzurinda je absolventom odboru PEZD na tejto fakulte. To mu vsak nebranilo nasadit do funkcie ministra dopravy nevzdelaneho Rusnaka - cukrara, vdaka ktoremu mame napr. take vysoke poplatky za zeleznicnu dopravnu cestu, ake mame.
Reply on: Martin Fundárek #88771:
Tak ono sa medzitým aj čo-to rušilo ale faktom je, že prakticky na celom svete vznikla základná železničná sieť do prvej svetovej vojny (excesy albánskeho typu úmyselne vynechávam).
Reply on: El Sergio #88767:
Hej, poznám ? .
Reply on: Emo #88766:
Sorry, ale absolútny nesúhlas. Priniesol som tam tie noviny ja? Prečo by som ja mal upratovať za niekoho? Svoje noviny si z električky aj odnesiem (práve mi ležia na stole ? ).
Reply on: 810zssk #88775:
Kazda reklama je platena. Vo vozidlach nevznikaju reklamne noviny len tak, niekto ich tam musel ulozit. A mohol to urobit iba vo vozovni, jedine zeby sofer pocas prestavky.... nejaky zarobok navyse ?
Pracovnik DPB by to bol ak to bola platena reklama. Comu neverim.
Reply on: 810zssk #88763:
Nakolko boli tie noviny tak pekne porozkladane,urcite nikto nemohol vidiet toho ktory ich tam dal.Pretoze to bol na 99% pracovnik ktory chodi neskoro vecer a v noci vo vozovniach lepit,vesat a pokladat do autobusov,trolejbusov a elektriciek rozne reklamy.Tot vsjo.
Reply on: klasIK #88728:
Keďže neviem ako sa do SORu na 37 ľudia nacpú (napr. dnes ráno tlačenka v smere do mesta), myslím, že tie vrakosy by tam boli lepšie.
Re #88733 kiko: Ak sa nepltiem tak na ŽU sa študuje aj niečo ako ekonómia dopravy a práve takýto človek by mal podľa mňa viesť DP.
Reply on: Ike #88768:
Tak žuvačka a noviny sú dve rozdielne veci. ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: kiko #88713:
Sovietska moc prevzala v roku 1917 cca 81 000 km železníc. V roku 1973 dosahovala dĺžka všetkých tratí v Sojuze 141 697 km. (Novšie údaje sa mi nechce hľadať.) Čo z toho vyplýva? Že väčšinu železníc v ZSSR nepostavili komunisti, ale báťuška cár.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: tr3mp #88717:
1891-1904.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Emo #88766:
Proti gustu žiadny dišputát. Ale aj ja by som ten papier bez najmenších výčitiek svedomia zhodil na zem. (Na železnici v takomto prípade položím reklamný leták na stolík alebo na batožinovú poličku. V MHD nie je ani jedno, ani druhé.)
Reply on: Emo #88766:
ked si sadas do autobusu a na okne je nalepena zuvacka.. bezne si ju davas do batohu? ?
Reply on: S499.1023 #88747:
Som sa dnes dozvedel jednu historku o vzniku širokého rozchodu v Rusku...teda skor vtip. ?

Citujem:
"Podla jednej Ruskej Bajky, prisli za Big. Petrom v Piteri inzinieri a pytali sa ho aky rozchod maju zaviest pri vystavbe prvej zeleznice. Ci taky aky ma zap. Europa, ale bo väcsi... Peter fanusik vsetkeho zapadneho sa tradicne rozohnil a vykrykol:
Na chu.. nam bolse. a tak maju Rusi presne na sirku pohlavneho udu Big Petra sirsi rozchod kolajnic!"
Reply on: S499.1023 #88743:
A ja by som ich zbalil do tašky a vyhodil vonku do koša (alebo až doma). To je to isté, ako keby si v autobuse rozhadzoval odpadky. ?
Reply on: S499.1023 #88697:
Nazdravie!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.