Reply on: Ike #86993:
Aj ta nahorsia vrakosa so zlym spalovanim nafty v ktorej je 80 ludi bude vzdy ekologickejsia ako 53 aut v ktorom je priemerne 1,5 cloveka. Lebo nech ta Karosa zozerie 50 litorv nafty na 100km tych 53 aut zozerie pri spotrebe 5l/100km minimalne 265 litrov benzinu/nafty/...
Ike
postupne
1) zlepsenie vnutropodnikoveho environmentu -
vyhadzanie zbytocnych zamestnancov (neviem naco je pomer kanclovych a manualne pracujucich v dpb 50:50?) Proste vedenie, ludske zdroje, veduci vozovni a prevadzok, predavacky elektriceniek a vodici a dispeceri... koniec
2) obnova vozoveho parku a SKVALITNENIE urdrzby (aby tie vozidla vydrzali aspon 10 rokov bez nacatia zubom casu)
3) vyhadzanie vodicov sociek, zvysenie platov, zatraktivnenie povolania.. vyhody pre vodicov, lepsie pracovne prostredie. takisto motivacia dielenskych
4) Uprava linkoveho vedenia, aby bolo co najefektivnejsie, rekonstrukcia trati, zavedenie vhodnej tarify. Vsetko zistit empiricky a nie citat z tabuliek 30 rokov starych a hlavy
5) zmena motta "zakaznik = otravna socka" na "zakaznik = nas pan"
6) Vybudovanie obrovskych podzemnych garazi a vylucenie dopravy z CMO (tuto rozdelit na 2 casti - uplne vylucenie a len pre obsluhu)
7) vnik 0-pasma, vramci tejto oblasti, vramci ktoreho by bola MHD zadarmo (ako odskodnenie ludi co budu nadavat ze musia ist daleko k autu - zadarmo si vyskusaju MHD a zistia ze je fajn - hoho som optimista)
ale je to zamotany kruh...