Ferro: S tou podzemnou zastavkou by nemal byt hadam az taky problem. Nie som sice stavbar, ale zastavka by mala byt v mieste, kde su piliere podopierajuce estakadu veducu na most a nie samotny most. To hadam este nas stavebny priemysel dokaze vykopat medzi tymi piliermi jamu a zakryt ju 
S tym US velvyslanectvom ... bohuzial, snad sa niekam konecne prestahuju ...

S tym US velvyslanectvom ... bohuzial, snad sa niekam konecne prestahuju ...

Andrej (Anndy008)
Ale stale to moze byt iba doplnkovy system. Ked je husta siet a vela liniek odvsadial vsade, tak zvacsa nemozu mat taky husty interval, ako keby sa urobilo menej, ale za to nosnych liniek v kratkych intervaloch a k nim doplnkove linky, akurat by sa muselo prestupovat. Ale smozrejme bybolo najlepsie, keby tieto nosne linky boli (metro, ci elina - proste oddeleny kolajovy system).
Hroch: no eliny v petrzke by sa dali. Len si treba predstavit jednu vec a to, ze elina nepojde tam, kde su teraz cesty, dalej, ze ked ich bude pretinat, tak mimourovnovo, a tiez, ze budu useky, kedy pojde proste pod zem. Tak isto netreba cakat zastavky na kazdom rohu, pri kazdej kralikarni. Skor to bude par zastavok, od (alebo okolo) ktorych by mali chodit ine linky a rozvazat ludi do finalnej destinacie (tbus, ci nakoniec aj bus).