Prečo by sa musela zmestiť do každej zastávky viac ako jedna súprava? Podľa mňa je grupovanie vozidiel negatívne - dlhšie súpravy (= rovnaká kapacita pri dlhšom intervale) by tomu mohli práve predísť.
Presne to napadlo aj mňa. Lenže u nás si pozri kde máš ešte k tomu aj miesta kde je prestupná vzdialenosť medzi električkou a autobusom minmálna v centre? Šafko - to je prestup z nutnosti, tá vzdialenosť 90metrov (meral som na Google earth aj na mape) je proste vzorový shit atď ďaľšie zastávky. Proste v tomto meste neexistuje žiadna zastávka kde by bol prestup na "nosný systém" na hrane, všetko peší prestup a k tomu cez prechody. ? To rovno môžu postaviť už metro lebo tam sú také vzdialenosti keď prestupuješ z metra na povrchovú dopravu. ?
Ja viem, že v Košiciach jazdili na výnimku. Išlo mi o niečo iné - bubu11 tvrdil, že "je problem niekedy ustražit normalnu supravu a nie ešte dlhšiu", tak som chcel vedieť, čo chce povedať tým "ustrážiť" a ako to isté "ustrážili" v Košiciach, keď na tú výnimku jazdili.
Ja ten voz beriem ako prototyp, ktorý má potenciál. Je tam zopár vecí na vylepšenie. Napr. točňa v tom Van Hoole je veľmi elegantne vyriešená. Tá tyč pri zemi je funkčná a plne postačuje. Viem si to predstaviť aj v SORe. Detto tie presklené časti pri dverách. Netreba nič vymýšlať, stačí sa obhliadnúť ako to riešia iní a napodobniť. ?
co ukazujes su schopne vylepsovaky, takze dufam ze toto forum cita nejaky SORak a do seriovej vyroby daju ten interier trochu lepsi... inak by som tie klbaky bral v pohode
Ešte som si spomenul k tomu SORu NB18:
Požadoval by som nainštalovanie skla vedľa dverí v interiéri. Dvere sa otvárajú smerom do vozidla a nie je tam žiadna zábrana. Vlky sa môžu veľmi ľahko paprčami dostať do dráhy jednotlivých krídel dverí. nemuselo by to byť také široké ako spodná časť, stačí aj 1/3 alebo 2/3 z nej. Ešteže som si spomenul. ?
6265 nemá ani len držiaky na kladivká... šetrí sa na životoch ľudí... už vidím tu titulku v Novom Čase, alebo nadpis stránky: "Vraždiaci autobus", "Nebezpečné Ikarusy" a tak podobne
6226 drziaky ma, ale boli uz prazdne tesne po zaciatku prevadzky (vid foto), cize zmizli niekde na trase SAD BB - Hrobustovo. tak rychlo by si ich vsetky cestujuci nerozobrali.
To je síce pravda, ale pri dnešnej pofidérnej kontrole kladiviek som v ani jednom autobuse, v ktorom som cestoval, okrem Solarisu, kladivká nevidel... dôležitejšie sú reklamné panely (kladivká neboli, ale ani držiaky v modernizovaných 14Tr).
V niektorých 435-kách chýbajú aj tie štyri červené páčky, o ktorých sa tak básni.
Podla Zahradnika, kladivka, daju rano a na obed uz tam niesu.Podla predpisov musia byt kladivka a ak niesumoze jazdit voz len mesiac. Dodatok bol, od cloveka,ze sa to tisko prehliada
fobust
Požadoval by som nainštalovanie skla vedľa dverí v interiéri. Dvere sa otvárajú smerom do vozidla a nie je tam žiadna zábrana. Vlky sa môžu veľmi ľahko paprčami dostať do dráhy jednotlivých krídel dverí. nemuselo by to byť také široké ako spodná časť, stačí aj 1/3 alebo 2/3 z nej. Ešteže som si spomenul. ?