Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #85610:
Pardon, to co je nizsie asi neplati, udajne je na L91 / L191
Reply on: driv3r #85609:
Pozri nizsie.
zdravim...vie niekto na kej linke dnes jazdi novy SOR z Ciech???dakujem
Reply on: Technopol #85605:
Osobne musím povedať, že tejto prípojovej stratégii tiež celkom nerozumiem. ?
Reply on: d3k0 #85593:
Jemu totiž nevyhovuje ani jedno. 95+13 je lotéria (čo uznávam že je) a 99+93 zásadne odmieta, pretože jazdiť na juh, keď chce ísť na sever, sa mu zdá neprípustné. Preto je nútený cestovať 95+83+93. Pričom ale odmieta vyraziť o jeden spoj skor v prípade, že by nejaký prípoj nestihol, pretože nutne musí doraziť tri minúty pred odchodom vlaku. Že si vobec derieš klávesnicu. ?
Reply on: 810zssk #85603:
diiki
Reply on: d3k0 #85593:
Re #85593 d3k0: Pravdu mu vravíš ale na druhej strane mnohé z tých prestupov vôbec nenadväzujú a to hlavne cez víkend. Napr ranné (4-6 hod) "prípoje" cez víkend 95 + 83 sú robene tak natesno že prázdna L83 prejde rýchlo od DD k Nám. hraničiarov a nepočká na L95 ktorá stojí na križovatke, a stáva sa to pravidelne
Reply on: d3k0 #85593:
Pravdu mu vravíš ale na druhej strane mnohé z tých prestupov vôbec nenadväzujú a to hlavne cez víkend. Napr ranné (4-6 hod) "prípoje" cez víkend 95 + 83 sú robene tak natesno že prázdna L83 prejde rýchlo od DD k Nám. hraničiarov a nepočká na L95 ktorá stojí na križovatke, a stáva sa to pravidelne
Reply on: Pantograf1 #85602:
Na 94. A predpokladam ze tam bude takmer vzdy..
Cawte viete mi powedt kde je dneska ten Sor???...diki ?
Reply on: Själavrak #85585:
SOR je na tom vykonom rovnako ako dizajnom. Uzasny.
ERIC, verim ze vysoka 😉
Caute pani, mam len jedinu otazocku. Je nejaka sanca ze zajtra v ramci posilovej dopravy pocas Dna bez aut bude jazdit nejaky Ikarus 280?
Reply on: Själavrak #85542:
Skor s dvoma. Idealne pouzit tr3mpho "dogmu"...

Re #85564 Jezo: Farba sedi, ale nezda sa mi ze uz by mal aj nahrate BUSE.

Re #85571 Valec: Tu mam a je to veeelmi zaujimave, odporucam 🙂
Reply on: enge2 #85596:
Trosku drahe riesenie, najma ked medzi SAV a Prokopa Velkeho zarucene povezie vzduch. To uz radsej nejaku 188 (ex 88) s 30 min intervalom a 1x vodic na 1x SOR BN 9.5 (pre dochodcov) pocas celeho tyzdna 🙂
Reply on: d3k0 #85593:
je to jedno podla mna staci spravit jednu upravu a to dat L84 aj cez vikend a je po probleme
Pre fotografov (zajtra 22.9.):
http://www.fotomaraton.sk/
Reply on: Själavrak #85591:
Prečo by to mal byť trapas? Aj prestup je normálny spôsob dopravy.
Själavrak:
K 83/99 - ok, sorry. Kazdopadne, neviem, odkial mas, ze sa uvazuje nad presmerovanim 83 do Ovsista - uvadzalo sa, ze sa zmenia trasy 83 a 84 - nic viac. Takze len pre info - 83 pojde k Technopolu a nie do Ovsista.

Re #85591 Själavrak:
Konkretne akymi troma spojmi po trase 81 musis ist?
Kutlikova -> Zochova = 98+93/94, 99+93/94
Kutlikova, Bradacova, Romanova -> Zochova = 99+93/94
Hrobakova -> Zochova = 95+83
Nam. hraniciarov, Jungmannova, Halova -> Zochova = 83
Zaporozska, Kremnicka, Einsteinova -> Zochova = 80

a keby si uz just chcel tu Hlavnu stanicu, tak:
Kutlikova -> Hl. st. = 98+93, 99+93, 95+13
Kutlikova, Bradacova, Romanova -> Hl. st. = 99+93, 95+13
Hrobakova -> Hl. st. = 95+13
Nam. hraniciarov -> Hl. st. = 95+13, 83+93
Nam. hraniciarov, Jungmannova, Halova -> Hl. st. = 83+93
Zaporozska, Kremnicka, Einsteinova -> Hl. st. = 80+93

Odporucam najskor sa naucit cestovat teraz, nepisat zavadzajuce informacie, a potom navrhovat zmeny... A este mi neda nedodat, ze ked bola ta 81 taka super, neviem preco CityLink so svojou verziou 81 odisiel do teplych krajin, pretoze im tym nik nejazdil... Ved za taku super linku sa oplati dat par korun navyse 🙂
Reply on: Ike #85588:

Prototyp NB 18 prišiel s viacerými závadami a nedostatkami, takže než sa začne objednávať vo veľkom, tak by som trval na zapracovaní pripomienok a požiadaviek prepravcu. A DPB MUSÍ v tomto prípade nespať a aktívne navrhnúť zmeny, inak to zasa dopadne ako už veľa veci predtým... Následne by sa mal testovať DRUHÝ prototyp, prípadne malá overovacia séria a až na potom, po úspešnch testoch objednávať veľké série. Vyzreté sériové vozy osobne očakávam až budúci rok na sklonku leta, prípadne na jeseň. Všetko záleží od toho, aké podmienky DPB dá, ako rýchlo ich výrobna spracuje a ako dopadnú ďalšie testy. Chcem povedať, že na rozidiel od MANov, Mercedesov, Citelisov a pod je SOR NB 18 jediný prototyp a vôbec prvý kĺbový autobus od SORu. Takže nejedná sa o predvádzanie, ale o skutočné testovanie NOVEJ a EŠTE NEOVERENEJ koncepcie vozidla. Dúfam že nikto nesníva o tom že už na jar sa budeme voziť v desiatkách týchto vozov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.