Reply on: pressburger #79417:
Ani s ohľadom na starých a chorých mesto rozmerov Bratislavy NEMÔŽE mať linky odvšadiaľ všade, toto myslenie je jednoducho choré. Pri istom počte obyvateľov a istej priestorovej rozlohe sa proste treba zmieriť s tým, že prestupovať je nevyhnutnosť, aby bola zabezpečená adekvátna kvalita dopravy pre VŠETKÝCH, nielen pre mňa.Aj v Prahe sú starí ľudia, a tých tamojší dopravca dokonca núti chodiť desiatky až stovky metrov od zastávky nadzemnej MHD k zastávke metra, fárať do podzemia, prechádzať sa pozdĺž 80-metrových súprav k východu, zasa sa z neho vynárať na povrch, a nakoniec ešte prestupovať na ďalší spoj nadzemnej MHD, v optimálnom prípade len jeden. Aká to trúfalosť a bezohľadnosť voči starým ľuďom...
A ak mi prestupovanie robí fakt veľké a neprekonateľné problémy, tak mi robí problémy už samotné nastupovanie a vystupovanie, a to sme zasa už niekde úplne inde. Či totiž za jednu cestu nastúpim+vystúpim raz alebo dvakrát, nie je žiaden strašný rozdiel.
Vladimír
Takže ešte raz - teoretizovaním o zrušení L7 sa nesleduje žiadne obmedzovanie dopravy na račianskej radiále. Kapacity by sa neznižovali.
-
A keď sa chceš baviť aj o svojej neustálej každodennej potrebe prepravovať sa na Hlavnú stanicu, tak si myslím, že netreba zabúdať, že L81 mala cez víkend pred zrušením 15min. interval. Takže ak si náhodou nepoznal časy jej odchodov a jedna Ti práve ušla, tak Ti jazda na Hlavná stanicu aj s čakaním na ďalší spoj tiež zabrala vyše polhodinu.
Inak som šokovaný, že tu niekto ešte stále rieši Petržalku. Ako sa dá vám Petržalčanom vysvetliť, že v septembri 2005 sa na hlavných ťahoch v Petržalke doprava zahustila a spravidelnila, zatiaľ čo DP ušetril vozkm kvôli nedostatku vozov? Kto konečne dokáže všetkým sťažovateľom vysvetliť, že nové linkovanie nie je alternatívou k pôvodnému stavu?! Ak by sa linkovanie nezmenilo, museli by sa osekať intervaly na starých linkách. Či lepšie by bolo mať za každú cenu L81 zachovanú s hoc aj 30min. intervalom cez víkend? Načo takú linku?!