Nereagujem na príspevok ktorý si písal len aby si si našiel toto. Dnes o 15:51 vynechala 83, čize z intervalu 10min bol 20min. Takže som "stihol" dojsť načas. Dobrý disorder fistfuckin´ raped prestupný systém.
Ale už mám toho vážne dosť. Samé polemiky o tom, že horia len Solarisy, a iným značkám sa to nestáva. Nehorľavý autobus proste NEEXISTUJE, a požiare sa stávajú úplne rovnako autobusom všetkých značiek. A spokojnosť so Solarismi vo Švajčiarsku či Nemecku hovorí sama za seba. Horel u nich nejaký Solaris? Nie. A z druhej strany: horeli aj autobusy iných značiek. Áno, horeli. Len sa to tak nenafukuje ako tu teraz, a keďže sa to stávalo aj mimo ČR a SR, tak o tom asi málokto z nás niečo relevantné vie. Takže už dosť súdov typu "Solaris horí", pretože nehorľavý autobus ešte nevyrobili, a tak skoro ani nevyrobia. A aj iné horia rovnako.
matiseek: Vieš mi vysvetliť, aký je rozdiel medzi motormi Mercedes-Benz, MAN a Iveco? Keď teda tak fundovane tvrdíš, že motory Mercedesov a MANov sú o 100% lepšie než motory Solarisov... A čo myslíš, aké motory sa montujú napr. do Citybusov/Citelisov, alebo SORov? Áno, je na nich presne taký istý nápis Iveco, aký nájdeš v Solarise. Podľa akej chorej logiky teda odsudzuješ práve a len jedného z mnohých výrobcov, používajúcich motory tej istej značky?
A ešte mi povedz, koľko tých "zopár" Solarisov horelo v Čechách. Konkrétne - dopravca, ev.č., dátum. My všetci ostatní vieme o jedinom. Takže si obyčajný klamár.
Čo sa týka príčin požiaru toho ostravského, asi ste nečítali #77933, keď o tom tak básnite. Za takýchto okolností by sa vznietil autobus ľubovoľnej značky, ba dokonca aj Praga V3S, keby ten predhrievač motora mala.
Zvyšné požiare Solarisov boli LEN v BA a v KE, nikde inde na svete. Čo asi tak majú tieto DP spoločné? Všetci tušíme.
Dosť pravdepodobnú príčinu požiaru tu naznačil BMko - turbo je nad rúrou výfuku, a ak autobus "precpali" olejom, a ten začalo z turba vytláčať von, tak kvapkal priamo na tú rozpálenú rúru. A to, že niekto dá toho oleja viac než má, alebo nezatiahne skrutky tak, ako má, podľa mňa nie je konštrukčná chyba.
Ámos a richardhudec: áno, samozrejme že tie vozy mali isté detské choroby, veď sú to prvé sériové vozy s výzbrojou CNG, takže na takéto vychytávky majú právo, rovnako ako majú detské choroby všetky ostatné prvé série iných typov...
A po posledných vyjadreniach, čo vraj Zahradník povedal (ak to naozaj povedal), by som sa technikom zo Solarisu vôbec nečudoval, keby ako príčinu označili nezvládnutú údržbu, a odmietli nám uznať reklamáciu. Aj v záujme ich vlastnej povesti.
A prečo ich asi tak nechcú k tomu vozu pustiť, a ešte sa tým aj verejne chvália? To už je úbohé... Ak by bolo všetko s kostolným poriadkom, tak prítomnosť bolechowských technikov pri obhliadke a vyšetrovaní by nikomu nijako neprekážala, ba práve naopak, ako konštrukcie znalí by boli ešte užitoční a nápomocní pri vyšetrení. Ale tu sa zjavne ide niečo tutlať...a na môj vkus až príliš okato.
Čakal som,kto prvý zareaguje...Pokiaľ viem,išlo vždy o náhle vznietenie motora počas jazdy bez akýchkoľvek predchádzajúcich problémov,alebo varovaní.A že to nebol iba maličký ohníček,je dosť viditeľné na fotkách... SDX,skús Solaris prirovnať k MANu v Nemecku,alebo Rakúsku,čo ti na to povedia...
MAN a Solaris je to isté. Až na design, názov a interiér. Btw. stiahnutie všetkých vozidiel sa nikdy neudeje, pretože je to chyba dielenských a nie výrobcu. Žiadne nové SU nepríde, DPB bude musieť vypísať v. súťaž na 20 nových autobusov, pokým sa otvoria obálky so súťažou a autobusy aj výrobca dodá, prejde pol roka - rok.
No,teraz asi prilejem olej do ohňa,ale rovnaké požiary motora v Ostrave,Košiciach a v Bratislave dosť nasvedčujú tomu,že s tými Solarismi niečo nie je v poriadku.Citelisom sa to nestáva....Ja by som ich tu privítal,ale samozrejme s klímou aj pre cestujúcich......môj nick s tým ale nemá nič spoločné.....
Nie, DPB len poziadalo o kontrolu. Ale Cizek (namestnik primatora) povedal ze ak sa zisti zavada tak poziada DPB o stiahnutie.. to by sme bud dostali nove SU, alebo by sa vymenili za ine vozy (keby ich nahradili Citarami, alebo niecim od MANu) tak som za
A ešte k oprave - troška sa zadymil interér, roztiekol plast a zhoreli zadne 3 sedačky a čo je dôležité, motor je na kúsky. To znamená, že dostane nový. Som zvedavý.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUK