Reply on: hoppusmark #76846:
Na 95 som pindal kvôli električkám. Ako tak ti poviem,že x-krát mi 95 zachránila krk lebo je to posledná denná linka ktorá vychádza z konečnej. Konkrétne z mesta do Petržky, takže tá o 23:30 je super, preto sa tam vždy ponáhľam. Ale fakt jej účel je podkopávaný mizernými intervalmi električiek. To,že na opačnej strane mesta sú linky,ktoré využívajú Petržalčania na prestup s intervalmi v špičke 12min práve takými aké sú kritizované,že niesú vhodné. Takže buď v celom meste sa snažiť zaviesť trasy a intervaly na prestupy alebo priame linky so špičkovým intervalom 8 až 15minút, čím konec koncov si síce človek počká na svoj spoj ale nemusí 2x alebo viac prestupovať a strácať čas na zastávke čakaním. Ten čas čo si počká 8 až 15min sa mu oplatí za ten komfort,že sa odvezie bez prestupu. O čom to ale je keď na Hlavnú stanicu musí človek prestupovať 2x = 3linky použiť a predtým len jednu som musel. Zas skús trebars z liniek 30 a 63 spraviť jednu takú nosnú pre Lamač tak ťa sprdnú hneď. Alebo Linky 31 a 39 zlúčiť. Alebo 52,54 a 56, alebo 65 a 55. Tí ľudia čo tie linky majú dávajú prednosť priamym linkám než jednej frekventovanej a svoje linky si nedajú. Kdežto keď sa Peržalčania bránili zmenám tak si ani nepípli. Určite by bolo čo najvhodnejšie spraviť v krátkom čase 2 linky na Hlavnú stanicu a to jednu získať predĺžením linky 210 do Petržalky,čím by sa odľahčila 88. Samozrejme počítam so zredukovaním linky 93,proti čomu zas Lúčania budú bojovať. Oni totiž chcú ešte na koniec Lúk ťahať 59,68 a 94,takže ten dialóg s nimi nebude ľahký. Ja naproti ich rozmaznaným požiadavkam chcem len jednu linku na Zochovu cez Nový most z Romanovej a som vraj "lenivý prestupovať" ale chcem ju preto aby som mohol sa ľahšie aspoň na tú Zochovu dojsť a tam prestúpiť, tam je aspoň viac liniek.
klasIK
1976:
26 - Kopčany - Kopčianska - Rusovská cesta - Makarenkova - Krasovského - most ČA - nám. SNP - Kapucínska - Tunel - Mlynská dolina - Cesta na Klanec
27 - Starý háj (Jungmannova) - Husitská - Engelsova - Zadunajská - Krasovského - most ČA - Šafárikovo nám.
28 - Korienková (v oblasti dnešnej Sosnovej ul.) - Pri seči - Starohájska cesta - Šafárikovo nám.
38 - Matador - Zväzácka - Zadunajská - Krasovského - most ČA - Kukučínova (po trase dnešnej linky 50)
43 - Janíkov dvor - Rusovská cesta - Zväzácka - Zadunajská - Krasovského - most ČA - Šafárikovo nám.
101 - Čunovo - Rusovská cesta - Makarenkova - Krasovského - most ČA - nám. SNP - Tunel - Karlova Ves - Dúbravka - DNV
1981:
21 - Kalininova (Technopol) - Synekova (Šustekova) - Krasovského - most SNP - Prístavná - Vlčie hrdlo - Hradská - Ružinov
26 - do Lamača cez novovybudovaný most SNP
27 - Ovsište - nám. Hraničiarov - Husitská - Engelsova - most SNP - Kapucínska
28 - Ovsište - Synekova - Krasovského - most SNP - Hlavná stanica
38 - zmena trasy cez most SNP
43 - Janíkov dvor - Rusovská cesta - Zadunajská - most SNP - Šafárikovo nám.
45 - Kalininova (Technopol) - Synekova (Šustekova) - Krasovského - most SNP - Hlavná stanica
46 - Kalininova (Technopol) - za ramenom pri terajšom Kauflande doprava na Rusovskú cestu cez (ešte) dedinu - Zadunajská - Kapucínska
47 - Kalininova (Technopol) - nám. Hraničiarov - Husitská (za mostom cez rameno priamo, cesta k Záporožskej nebola vybudovaná) - Engelsova (vyústenie na Makarenkovu, dodnes zvyšky v areáli Incheby) - most SNP - Kapucínska
52 - Starohájska - Pri seči - staré Ovsište
101 - Čunovo - DNV (cez most SNP)
112 - Matador - ako linka 46 k terajšiemu Kauflandu - nám. Hraničiarov - Synekova - Krasovského - most SNP - Karlova Ves - DNV (BAZ)
113 - Kalininova (Technopol) - Krasovského - most SNP - Mlynské nivy - Tomášikova - Jurajov dvor
1982:
21 - zmena cez nám SNP a na Čiližskú
26 - bez zmeny
27 - predĺženie na Hlavnú stanicu
28 - zmena konečnej - nám. SNP
37 - ako linka 45 - ďalej Karadžičova - Malinovského (Šancova) - Kramáre - Dúbravka
38 - bez zmeny
43 - namiesto na Šafárikovo nám. na novú konečnú most SNP
45 - odklon trasy cez nám. SNP na Šafárikovo nám.
47 - predĺženie až na Hlavnú stanicu
50 - Jakubovského (Vyšehradská) - Lúčanka - Panónska cesta (aj cez Kopčiansku) - Zväzácka - Engelsova - most SNP
52 - bez zmeny
54 - to isté ako linka 50, ale po Staromestskej cez súčasnú Šancovu - Drieňová - Tomášikova - Gagarinova
101 - bez zmeny
112 - Matador - Zadunajská - Husitská - nám. Hraničiarov - Synekova - Krasovského - most SNP - Karlova Ves - DNV (BAZ)
113 - bez zmeny
?