Reply on: Ike #75689:
Do porovnávania by som doplnil ešte dve kritériá, ktoré ma napadli:
1. EKOLÓGIA
Aj viac plne obsadených osobných áut vyprodukuje väčšie množstvo škodlivín ako plný (nie preplnený - bežne naplnený) autobus.
4:2 pre IGK
2. TRVALÁ UDRŽATEĽNOSŤ
Cesty pre IGK nie je možné rozširovať do nekonečna (napr. to vidno na Dlhých Dieloch). Takže nárast IGK nie je riešením problému dopravy v meste. Tým je funkčný systém MHD.
4:3 pre IGK
I keď - iné je dnešný stav (aktuálne je naozaj IGK výhodnejšie pre tých, ktorí majú na jeho prevádzku) a iné je uvažovanie o doprave ako o celku, ktorý potrebuje určitú koncepciu - a tá v Bratislave chýba (alebo sa len začína tvoriť - návrh BID je zaujímavý a hodný podpory).
slavius
Ak si niekto stále myslí, že bus pruh na Molecovej smerom dolu nie je potrebný, tak je buď úplný kretén alebo tam nikdy v rannej špičke nebol. MHD v úseku Hany Meličkovej - Molecova je bohužiaľ zúfalo nepoužiteľná - presne ako teta píše, najlepšie ísť pešo - ono mohli rovno spraviť otočku trolejbusov niekde v okolí zastávky Pri podchode (miesto tam síce ani veľmi nie je, ale to nás snáď nezastaví)... Na druhej strane nezaškodí ráno trochu pohybu