Reply on: Puki #75491:
a nielen to, ti vypíšem koľko defktov bolo v tom novom linkovaní : - L59 mala premávať od Holíčskej a v dobre okresanom počte, akosi to nešlo...
- L68 mala mať spiškový interval 8min, nakoniec sa upravil na 6min ráno a 8min poobede, ale ani ten nestačil. Taktiež sa menila na nej 2x konečná. Ešte dobrú facku dostala linka pri zrušení odbočovania z mosta Apollo na Bosákovu, čo na rýchlosti L68 nepridalo...
- L80 podobne ako pri L68, tiež sa muselo z 6min intervalu ráno prejsť na 4min...
- L87 a L67 si museli po roku prehodiť trate vo Vrakuni - nespokojnosť cestujúcich - oprávnená, z "Pentagónu " šla jedna malokapacitná linka cez víkend s intervalom 30min...
- L92 mala premávať celotýždenne s intervalom 20min, premáva len doplnená o interval 30min v sedle, úsek Dolnozemská - TESCO Lamač. Nechápem načo to je...
- L93 a L94 mali mať ráno interval 3min a poobede 4min. Raňajší interval 3min sa ani nezaviedol, praktizoval sa 4min a poobede sa po 8mesiacoch upustilo z 4min na 5min...
- L96 - zavideli nakoniec predsa, hoc sa plánovala zrušiť. Aj to s malými autobusmi bola dlho obsluhovaná...
- L98 mala končiť na Antolskej, a plánovaný interval bol : 8/20/10//20, musel sa zahustiť na 6/15/8//15, takisto sa malé vozidlá cez víkend neujali...
- L99 mala mať celotýždenný interval 6min a cez víkendy 12min, mala mať - nemá, aj trasu mala v audite inú. Od Terna mala zastavovať ako linka 98 na Tupolevovej, potom na Topolčianskej a po terajšom, nemala zachdázať cez Jiráskovu a Romanovu, konečnú mala mať na Jasovskej...
JE TOTO NORMÁLNY AUDIT KEĎ MAL TOĽKO DEFEKTOV ???
R.A.T.P.
Alweg...
Videl som studie Alwegu pre TA3.
Rozpraval som sa aj s panom, ktory na tom
projekte pracoval, mal jednu kopiu u seba.
Mna Alweg moc neinteresuje, ale chcel som vediet,
ako to s tou "kauzou" bolo (ze sa na to zbierali prachy,
a potom niekdo iny v inom meste za to staval metro...).
Takze TA3 chceli novy prepravny system.
Vyberalo sa z 3 moznosti: bus, tram, alweg.
Bus nee, lebo exhalaty, alweg nee, lebo
neoverena dopravna technologia + tie betonove nosniky,
tram prijatelny neznecistujuci prepravny system a financne
prijatelny.
Peniaze na Alweg...
Nezobral nam ich nas vacsi brat, zostali na SK,
pouzite na ine "rozvojove" ciele.
Isli do nejakych myslim 3 slovenskych miest.
BA medzi nimi nebola. No a urcite cast z nich sa
rozobrala na sukromne "neidentifikovane" ucely.
A zase to nebola nejaka velmi velka suma.
Teda aspon taku som dostal odpoved..
R.A.T.P.