Reply on: richardhudec #75050:
udrzanie pri zivote I280 nie je len o motore a plechoch. Samotny ram to uz ma za sebou a bez jeho vymeny dlho nevydrzia. Preto je problem zachovat nejaky historicak, lebo vsetky musia jazdit v premavke az do posledneho dychu.Ine je to pri I4x5. Opravou vacsieho rozsahu (nie GO) je vhodne ich udrzat pri zivote. Znizi to potrebu narazovej obmeny vozidiel a nakup novych moze sa rozlozit na dlhsie obdobie. Avsak kupa novych vozov je nevyhnutna, uz vcera bolo neskoro.
Martin Fundárek
Hmm, až sa schváli na všetkých patričných miestach, tak už bude akákoľvek diskusia na píííp. Prečo to, dočerta, nejde tak, ako povedzme s návrhom GVD, ktorý bol už dvakrát publikovaný na vlaky.net? Prístup typu "my sme odborníci (platení, menovaní, zvolení, nehodiace sa škrtnite) a nikto nám do toho pindať nebude" ma neskutočne s...ie.