Reply on: SDX #75048:
ale narovinu si povedzme...bolo by lepsie investovat do noveho oplechovania a ciastocnej modernizacie ik280 (283 este maju nejaky ten rocik cas, hlavne po GO), klbovych TAMov a minimalne kompletnej ocisty interierov ik435 namiesto dajme tomu kupy poslednych 2 solarisov...ik435 aj ked by uz potrebovali nejake tie casti popripevnovat, tak su zatial pohodove busy, ale ten interier ked vidim tak nechutne znecisteny a ked vidim, ze sa s tym nic nerobi, tak mi je z toho zle...
TAMy by potrebovali GO a LBC nater, nech mame busy jedneho typu s jednotnym naterom...predsalen to bude krajsie a tapacirovane sedadla pohodlnejsie...
o ik280 sme sa uz bavili...
naozaj by stacilo len zopar milionikov na tieto upravy, aby sa cestovanie v BA stalo komfortnejsie a priatelnejsie pre aj nasincov, aj pre turistov...
ach..zase som sa rozpisal ? no nic...vyjadrite sa..bud kladne, alebo zaporne a ak zaporne, tak si prosim argumenty, nech sa to tu rozpise ?
Martin Fundárek
Ďalšia vec: Na Račku vystupuje v smere od Rače dosť ľudí, ale nie až polovica, aby ďalej do centra chodila len jedna linka z dvoch (okrem rannej špičky). Bolo by treba prehodiť trasy 5 a 9 v centre a 3-ku viesť po trase Rača-Obchodná-Špitálska-Ružinov. Tento variant by síce vyžiadal viac vozidiel nielen na 3-ke, ale aj na 5-ke, avšak stále by stačilo menej vozidiel než dnes.
A kvôli zachovaniu prepojenia Šafko-Dúbravka by bolo asi dobre rozdeliť linku, ktorá bude chodiť z Dúbravky cez Šafko kamkoľvek (5 alebo 9) na dve.