Re: DPB končí s modernizáciou 14 Tr
Je to dobré rozhodnutie? Tie modernizované, v ktorých som sa viezol, sú síce možno založené na starej koncepcii, ale až na to, že sú vysokopodlažné, sú podľa mňa úplne v pohode, pomerne tiché, priestorové rozloženie vo vnútri tiež vyhovujúce. A modernizácie sú predsa o dosť lacnejšie ako nové vozy, tak aspoň tie, ktoré sa dajú modernizovať, by sa mohli. Či nie? Lebo ak je obmedzené množstvo financií, tak určite radšej kupovať kĺbové autobusy a aj nejaké kĺbové trolejbusy.
Uvidíme, či sa Ďurkovskému podarí podať dobrý projekt na obnovu vozového parku z fondov EU, počul som, že sa niečo také chystá...
Je to dobré rozhodnutie? Tie modernizované, v ktorých som sa viezol, sú síce možno založené na starej koncepcii, ale až na to, že sú vysokopodlažné, sú podľa mňa úplne v pohode, pomerne tiché, priestorové rozloženie vo vnútri tiež vyhovujúce. A modernizácie sú predsa o dosť lacnejšie ako nové vozy, tak aspoň tie, ktoré sa dajú modernizovať, by sa mohli. Či nie? Lebo ak je obmedzené množstvo financií, tak určite radšej kupovať kĺbové autobusy a aj nejaké kĺbové trolejbusy.
Uvidíme, či sa Ďurkovskému podarí podať dobrý projekt na obnovu vozového parku z fondov EU, počul som, že sa niečo také chystá...
C734.00
za to by nemali rypat do vodicov, ale postal autobus na prehliadku, aby nastavili motor ?
Kazdy autobus ma normovanu spotrebu nafty, a kazda linka ma cislo napr 1.5 s tym sa to vynasobi, a dostanes normovanu spotrebu linky. funguje to aj v MHD? podla mna urcite hej. Preto sa pytam, ci preplacaju nieco.