A ja hovor, že ďalšia tá istá ti ide o 12minút! Chápeš? Dobre. A existujú aj iné. Keď je niekto debil a ide na Trnavské mýto, čaká na 9nu 20minút, a pritom by mohol íst napr. 1+14..
...toto je riešiteľné vytvorením rozumného prestupného terminálu v centre - a tým pádom by si sa smerom do centra z každej radiály čímkoľvek dostal na to isté miesto - kde by si si už prestúpil na potrebný smer.
Ked som ju par krat pouzil v rannej spicke tak bola pomerne dost plna. Zo sidliskom je problem, lebo tym padom by neobsluhovala staru DNV co by asi hlavne starsej populacii dost vadilo a asi by sa nemala poriadne kde otacat. Jedine niekde pri Slovnaftke...
Keď rušili pri Tuneli zastavku pre 5 a 9, tak sa tí "štyria" obyvatelia búrili, že sa nemajú ako dostať do mesta.. Veď 29, 30, 31, 39, 1, 4, 12 sa predsa "nikam nedostanú"... ?
sucasna poholdnost ludi sposobuje ze sadaju do aut a tych chces nutit ist este dlhsie na svoju zastavku. Kaslite na zastavky. Ano su extremy (atronomicka-chlumeckeho) ale inak ta vzdialenost je o.k. Ak chete mat zastavky vzdialene ako u metra tak potom musiet mat aj doplnkovu dopravu ako u metra... to u elektriciek stoji zbytocne prachy a v konecnom dosledku predlzuje cestovanie..
Ja chodim peso, bo bývam na Molecovej a nehovorím o sebe, ale o tom ako to robia ostatní a ako to funguje. A električky? No práve to, že práve tá tvoja! Niekto totiž nie je schopný pohnúť rozumom a ísť na iné a prestúpiť, ale systém toľkých liniek je o ničom, že ani prestup nefunguje ? a čo to tu rozpitvávať.. písal som o tom na blogu
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
slavius
...toto je riešiteľné vytvorením rozumného prestupného terminálu v centre - a tým pádom by si sa smerom do centra z každej radiály čímkoľvek dostal na to isté miesto - kde by si si už prestúpil na potrebný smer.