Papyr! Ten súdruh riaditeľ prešovského Dopravného podniku Ing.Peter Janus určite nie je Prešovčan ale zato poriadny ...Sám to svojím konaním denne dokazuje.Nechápem len jedno.Prečo ho už konečne mestské zástupiteľstvo nekopne do r...!Výhrady voči jeho "odbornosti" sú pmerne často uvádzané aj v regionálných plátkoch.Za peniaze zbytočne vyhodené na zmeny názvou zástavok možno mohol byť zrekonštruovaný posledný prešovský Tr9 #28.Ja nie som prešovčan,ale Vy si to vozidlo uhájte pretože horemenovaný súdruh asi aj tu buď žošrotuje alebo predá .Oslovte mestské zástupiteľstvo .

KLF
203 - to je uz horsie. Na Budkovej sice stoji vzdy iba jeden voz, cize tam by sa klbovy zmestil, ale na Kolibe byvaju aj 3-4 vozy. To by bol problem.
201 - Na Dolnych by sa zmestili, ale na Hlavnej stanici... no neviem, neviem.
202 - na oboch konecnych je miesto.
204 - no vzhladom na to, ze sa na oboch konecnych deli s dalsou linkou o miesto, asi by na nej klbove jazdit nemohli.
205 - V pripade Trnavky plati to co u 204 a v pripade druhej konecnej si myslim, ze je to v pohode.
206 - Nejazdi na nej vela vozov... na konecnej by mala mat miesto aj klbova.
207 - no ako som uz bol byval spominavsi, tak na Gastanovej keby nebola 204, tak tam ma flek a na Trencianskej je miesta habadej.
208 - Na Sulekovej sa jeden klbak zmesti v pohode a na druhej konecnej tiez miesta dost.
209 - Na Kramaroch klbovy miesto ma a na Trnavke tiez.
212 - Na oboch konecnych miesta dost.
No... tak ako je vidno, su linky kam by klbove vozy nasadzovane byt mohli. Osobne by som ich rad videl na 207 ! Hlavne v spicke. No a podobne aj 201.
Toz... ked uz nam nehrozia 22Tr, tak aspon nech je viac 15tr. Ked neprsi, nech aspon kvapka.