celo by mi zrovna vobec nevadilo (aj ked sa mi nepaci), ale na cele sediet nebudem, kym vnutri hej. resp ani vnutri vlastne v 14T si nesadnes ?
jaj, I have a dream, ze by bacoval v BA niekto normalny. ale co ked kandiduje arcineschpak a korupcny uradnicek durkovsky a arcineschopacka benova ?
preco sa mi zda, ze keby sa mesto unormalnilo a by si uvedomilo svoje mantinely, tak by sa v spolupraci so ZSR dal urobit docela pouzitelny integrovany system ze mesto by malo elektrcku, ktoru by sa casom snazilo v CMO zakopat pod zem a ZSR/ZSSK by mohli riesit tiez cast premavky s projektom filialky ?
ešte sa dodávala 16 T pre Poľsko (Wroclav ?) a pre Prahu pravdepodobne pôjde 300 ks 15 T - s otočnými podvozkami a vraj aj 100 % nízkopodlažná... Vo vývoji
☺ ...
A čo som sa tým bol odviezť... Keť to porovnám s T3, či žehličkami aj dlhými žehličkami - paráda - ticho, hladko a pohodlne.
Imho je to slušná tramvaj - hlavne, že kupujú "svoj" výrobok a výroba má ako takú perspektívu.
Vyborny postreh ! Vozidlo sa volalo Skoda Furgon a boli vyrobene v BAZ tusim 4 prototypy. Ja si pamatam na svetlozeleny a oranzovy. Tusim aj bezovy, alebo biely behal. Preco sa nakoniec nevyrabal neviem presne. Ktohovie, ci to nebol dalsi zo slovenskych prototypov, ktore cesi nedovolili vyrabat. Ako mnohe ine.
Ked to bude chodit aj s ludmi, nebude problem na zastavkach s jej dlzkou + vselijake nariadenia a ten predpis o dlzke vozidla , vchadzanie do obluku atd. ...alebo sa to na testujuce resp. testovane vozidla nevztahuje? ?
aquila
jaj, I have a dream, ze by bacoval v BA niekto normalny. ale co ked kandiduje arcineschpak a korupcny uradnicek durkovsky a arcineschopacka benova ?
preco sa mi zda, ze keby sa mesto unormalnilo a by si uvedomilo svoje mantinely, tak by sa v spolupraci so ZSR dal urobit docela pouzitelny integrovany system ze mesto by malo elektrcku, ktoru by sa casom snazilo v CMO zakopat pod zem a ZSR/ZSSK by mohli riesit tiez cast premavky s projektom filialky ?