Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #67354:
Som Bratislavčan, už do narodenia v roku 1985. ?
Reply on: tomas1 #67368:
... u všetkých dopravcov.
offtopic ifo :: EM-test v dohľadnej dobe pripravuje spolu so sadkami skompatibilnenie čipových kariet tak, aby mohlo byť platené jednou kartou vo všetkých autobusoch. ?
Reply on: Cpp5 #67358:
Jeeeej, ta prva fotka, to je krasa! Kde su tie casy ?
Reply on: Ike #67346:
Tak mohol aj nemohol... Vtedy urcite nepremavalo tolko aut ako dnes (o tom netreba urcite polemizovat ? ). Dnes je cele mesto doslova udusene autami, radsej si ani nechcem predstavit, co by narobili tie priecestia s premavkou (na Steinerke aj krizovanie s elektrickami... ? ) Trat by jednoznacne musela ist v tomto useku pod zem a potom ju tahat z priekopy na most - no, to by chcelo na taketo stupanie velmi dlhy usek a obavam sa, ze na to nie je dost miesta. Na mieste dnesnej autobusovej stanice boli tusim kasarne ci co, ale to je jedno, skratka o stanici sa tam ani nesnivalo, AS bola pri Avione. Dnes uz by sa to v takej podobe urcite nedalo prevadzkovat. A tak bola trat do Petrzalky vybudovana okolo Ruzinova, urcite aj vzhladom k neskorsej obsluhe Slovnaftu. Je vsak pravda, ze ta povodna trasa bola vyhodna. Len nebyt tych priecesti...
Dopravný podnik by potreboval miliardu ročne na údržbu a nákup svojich vozidiel http://www.bratislavskenoviny.sk/noviny.php?Id=1&readId=4025
Výstavba trate električky do Petržalky je opäť reálnejšia http://www.bratislavskenoviny.sk/index.php?readId=4010
No v tej knihe, ktorú som uviedol je dosť chýb, takže je možné, že toto je ďaľšia chyba.
Zastavka Slovany fyzicky neexistuje, iba nasupiste, stara stanicna budova uz bola davno asanovana zo dovodv vystavby noveho arealu Figara.
Reply on: Cpp5 #67358:
Oprava: na Karadžičovej
Reply on: S499.1023 #67356:
existuje existuje... ale pozri sa kde mas stanice... obe su viac menej odveci... islo mi o to, ze by to bol komplexny system, tarifa mhd, linkovy system... a to je jedno ze by sa muselo podhrabavat, popripade nadjazdovat... islo mi o tie koridory... To ze sa s Nivami neuvazovalo som nevedel... ale aj tak si myslim ze by to bol dobry prestupny uzol keby boli obe stanice de facto v jednej
Reply on: Ike #67346:
Dnes linka Bratislava-Pezinok vlakom nie je??? Mimochodom, keď boli Nivy, tak nebola ASMN, Slovany sa to nevolalo, zastávka BA-Slovany dodnes existuje, je medzi Riazanskou a Jarošovou. Priecestná signalizácia úrovňových krížení na Malinovského (Šancovej), Steinerovej (Krížnej) a Mlynských Nivách spôsoboval kolpasy gumokolnej dopravy vrátane MHD, takže by sa to aj tak musel zahrabať alebo podhrabať atď.
Reply on: Sommelier #67347:
To vieš, na stavadle sa zase oslavovalo ? .
Reply on: Peon #67319:
Ty nie si Bratislavčan ? ?
Reply on: dur #67342:
pokial viem sa ludia stazoavli na nedostatocnu kapacitu a na to, ze im nejde bus az do centra. hlavne, ze sa neprestupuje, ale zas niekto ma problem so zapchami. s tym tazko nieco spravit...
No tak hneď po vybudovaní Nového Mesta sa to premenovanie zrejme nekonalo, keďže terajšie Nové Mesto, sa krátky čas volalo Bratislava - Štadión. (aspoň tak píšu v knihe 100 rokov MHD).
Reply on: Ike #67346:
Trafil si do čierneho. Stačilo to zapustiť pod zem alebo potiahnuť mostom, ale tu je to uplne inak ako v inych mestách, tu všetko dobre pobabrú a potom nevedia kam s konopí. Bratislava ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.