Reply on: AAA #67117:
Hej no dobre,zalezi ako to beries. Moja predstava o nizkopodlaznosti je asi trocha ina ako tvoja i ked suhlasim, 100% moze byt hocico, ale NENI, a my sa tu bavime predsa o kladoch metra vs bratislavska tram.A s nizkopodlaznostou a vsetkym okolo toho aby to bolo fakt pre tych co to potrebuju a zaroven aby to bolo sikovne a nezdrzovalo to, tak u smradobusov v BA toto neplati, tak isto ani u trmky by som to asi tazko hladal aj keby boli v BA NP vozy, a to preto, ze:
u busov je to jasne,aj keby boli spravene ostrovceky vo vyske nastupnej hrany, bol by tam problem, ze by asi bolo prilis obtiazne a zdlhave aby vodič presne prisiel na zastavku tak aby to uplne perfektne sedelo, druha vec, ze busy maju moc pestry vozovy park, rozne typy a znacky na to, aby sa dali spravit akesi univerzalne ostrovceky, takze tu sa da pomoct iba vysuvnou plosinou, co je ovsem uz nie to uplne prave orechove a zdrzuje to.
U elektriciek by to mozno slo, ale zatial sa v tychto koncinach neobjavil taky pripad, a ani v cechach, to by museli prerobit asi vsetky ostrovceky, co sa mi nezda dake moc realne aj vzhladom napriklad na to, ze v centre by to asi mohlo sposobit jemne komplikacie, tak opat, bud je sice tramvaj nizkopodlazna vo vnutri, ale ostrovcek a podlaha tramky su dost mimo co sa tyka vysky a bohuzial aj co sa tyka vzdialenosti, takze opat mozme hovorit bud o dakej plosine alebo o pomoci dobrych ludi, co vsak v metre taketo problemy nie su.
Papyr