Tak som čítal novinku o preraďovaní vozidiel. Viacerí z vás mi vynadajú, ale ja som všetkými desiatimi za. Podľa môjho názoru je vhodné mať v každej vozovni čo najmenej typov vozidiel - menej náhradných dielov, technici sa nemusia vyznať vo všetkom a pod., a odstránenie jalových jázd na Trnávku po plyn tiež nie je na zahodenie. Ešte by som na Trnávku previedol aj Tambusy (nech sú pokope s kĺbovými).
Peon
Ja si myslím, že najsprávnejšie by bolo, keby po vysvetlení situácie cestujúcim v oboch vozňoch pokračoval aj s cestujúcimi so zastavovaním na zastávkach:
a; otočiť sa do mesta (zrejme cez Námestie Ľ. Štúra a Šafko by to bolo najjednoduchšie) a potom by jednoducho išiel na svoju konečnú ŽST Vinohrady ALEBO naspäť na Zlaté piesky. Čo by bolo lepšie?
b; išiel na Námestie SNP a cez Obchodnú na svoju bývalo-budúcu konečnú Hlavná stanica, kde by mal mimoriadnu konečnu. ?
Myslím si, že obe možnosti by neboli úplne odveci, keďže počas kalamít v zime mohla ísť napr. 11-ka do Karlovej Vsi, 9-ka do Dúbravky či 5-ka na Hlavnú stanicu (a operatívne si zmenili aj transparenty).
Čo vy na to?