Ale teda dlhsie som tu nebol, no vydim stale sa tu rozoberaju riadne chobotiny.
Stale su tu ludia, ktori stavaju metro v cenach z roku 1992.
Stale sa tu hada o blbostiach, ktore nikto nevyriesi a za argumenty sa pouzivaju osobne pocity.
A uz davno sa tu nehladaju konkretne riesenia, a aj ked niekto nieco navhrne, tak miesto zmysluplnej kritickej diskusie sa postupne objavia urazky a osocovanie.
Takze myslim, ze spravim dobre ak zasa pojdem.
Stale su tu ludia, ktori stavaju metro v cenach z roku 1992.
Stale sa tu hada o blbostiach, ktore nikto nevyriesi a za argumenty sa pouzivaju osobne pocity.
A uz davno sa tu nehladaju konkretne riesenia, a aj ked niekto nieco navhrne, tak miesto zmysluplnej kritickej diskusie sa postupne objavia urazky a osocovanie.
Takze myslim, ze spravim dobre ak zasa pojdem.
). Inak aj keď vytváram zápchy, považujem sa za slušného vodiča. Dnes som pustil 2x trolejbus s tým, že sa jednalo o miesta kde nemal prednosť. Autobus však púšťam iba na základy vyhlášky (t.j. zo zastávky a pruhu)...je to totiž menejcenný dopravný prostriedok a musel by som prepínať ventiláciu, keďže rozbiehajúci sa vrak spraví za sebou obvykle pekný obláčik 
fobust
Alfa a omega toho že ľudia z MHD v BA utekajú je bod 7.
"Pokiaľ niekto nerozumie výhodám MHD v prepchatom meste, to na tom portály je pravdepodobne buď iba z dôvodu zvedavosti alebo obhajoby IAD."
Výhodám MHD nerozumie, resp. ich nechce uznať v prvom rade mesto a v druhom rade samotný DPB, resp. ľudia ktorí sú v ňom na vyšších miestach. A to je realita a zospodu sa to zmeniť nedá a nevyčítaj mi že som to neskúšal. Totiž pri prístupe zdola máš jedinú možnosť - asimilovať, t.j. zolejnatieť a spoluvytvárať skazu verejnej osobnej dopravy, hoc so šľachetným úmyslom, ale výsledok nebude zlepšenie MHD, ale opak.